Σαβ04202024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

«Απούσα» η Ελλάδα από το drydocking της κρουαζιέρας

0kroyazieroploio

«Απούσα» καταγράφεται η Ελλάδα από τις διαδικασίες drydocking που εκτελεί ο παγκόσμιος στόλος της κρουαζιέρας μονάδες του οποίου είναι «καλοί πελάτες» των Ιταλικών και Γαλλικών ναυπηγικών μονάδων.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις εμπειρογνωμόνων η κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει ο ναυπηγοεπισκευαστικός κλάδος στην Ελλάδα στερεί τη δυνατότητα άσκησης επιθετικής πολιτικής σε ένα τομέα που θα μπορούσε να προσφέρει υπό άλλες συνθήκες τα μέγιστα δυνατά στην τοπική και εθνική οικονομία. Μόνη εξαίρεση το ναυπηγείο της Σύρου που ουσιαστικά αναγεννήθηκε από την ONEX το οποίο διαθέτει τη δέουσα δυναμική να διεκδικήσει κομμάτι από την εν λόγω «αγορά». Να σημειωθεί ότι ο ετήσιος τζίρος από τις εργασίες drydocking σύμφωνα με συντηρητικούς υπολογισμούς αγγίζει τα τρία δις δολάρια σε ένα τομέα που χαρακτηρίζεται «εντάσεως εργασίας». Να σημειωθεί ότι μέσα σε ένα 24ωρο παραμονής ενός κρουαζιερόπλοιου για εργασίες drydocking απασχολούνται περισσότεροι από χίλιοι εργαζόμενοι όλων των τομέων που σχετίζονται με τις ναυπηγοεπισκευές και τις άλλες «τροποποιήσεις» χώρων ενδιαίτησης αλλά και δραστηριοποιείται μία πλειάδα άλλων εργαζόμενων σε εταιρίες που είτε διακινούν είτε παράγουν ανταλλακτικά και γενικών υλικά για την συγκεκριμένη κατηγορία των πλοίων. Σύμφωνα με τους υπολογισμούς ειδικών ένας στόλος από 400 κρουαζιερόπλοια «συνδυάζουν» μεταφραζόμενες σε ώρες εργασίας περίπου 1500 ημέρες με μέσο όρο παραμονής στη δεξαμενή τις 14 ημέρες. Από τις περιπτώσεις που η γνωστοποίησή της προκάλεσε δέος αυτή της μεταμόρφωσης του Carnival Triumph σε Carnival Sunrise η οποία έγινε στο ναυπηγείο Navantia στο Cadiz. Στη βελτίωση των χώρων ενδιαίτησης και γενικότερα τις κατασκευές στο σκάφος συνεργάστηκαν 4000 υπεργολάβοι και 1000 εργαζόμενοι στο ναυπηγείο. Το συνολικό κόστος της παρέμβασης άγγιξε τα 200 εκατομμύρια δολάρια. Αντίστοιχα το Oasis of the Seas θα δεχθεί ανακαινίσεις συνολικού κόστους 165 εκατομμυρίων δολαρίων.

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter