Τρι04232024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Μεσογειακά λιμάνια :Σκληρές «μάχες» για την κρουαζιέρα

barcelona port krouaziera 1

Πέντε ευρωπαϊκά λιμάνια βρίσκονται μεταξύ των πρώτων είκοσι λιμένων της παγκόσμιας κατάταξης όσον αφορά στην διακίνηση επιβατών κρουαζιερόπλοιων σύμφωνα με τα στοιχεία που είδαν το φώς της δημοσιότητας πρόσφατα.

Πρόκειται για τα λιμάνια της Βαρκελώνης με2,683,594 εκατομμύρια επιβάτες της Τσιβιταβέκια με 2,339,676 επιβάτες της Βενετίας με 1,605,660, της Μασσαλίας με 1,597,213 και της Νάπολης με 1,306,151επιβάτες.

Η «μάχη» των λιμανιών για την κατάκτηση μεγαλύτερων μεριδίων της ευρωπαϊκής κρουαζιέρας είναι ιδιαίτερα σκληρή δεδομένων των καταστάσεων που επηρεάζουν τις «επιβατικές ροές» στο ανατολικό πέταλο της Μεσογείου όπου και κατατάσσεται και το λιμάνι του Πειραιά. Το τελευταίο επέδειξε σε σχέση με το 2015 (980,149 επιβάτες) μία σημαντική αύξηση με το 2016 να κλείνει στους 1,094,135 εκατομμύρια επιβάτες.

Ωστόσο για τον Πειραιά οι ορίζοντες, και παρά την παρατεινόμενη γεωπολιτική και όχι μόνο κρίση στην Ανατολική Μεσόγειο οι ορίζοντες εμπεριέχουν ευοίωνα στοιχεία καθώς οι προσπάθειες της COSCO σε συνάρτηση με την έναρξη απευθείας πτήσεων από την Κίνα προς το Ελ. Βενιζέλος θα τονώσουν το προσεχές διάστημα τις επιβατικές ροές που προέρχονται από την ταχέως αναπτυσσόμενη «αγορά» επιβατών κρουαζιέρας από την Κίνα.

Να σημειωθεί ότι τα εν λόγω λιμάνια που μάχονται για την κατάκτηση μεγαλύτερων μεριδίων προβάλουν τις βελτιωμένες υπηρεσίες τους, την άνεση των συνδυασμών μέσων μεταφοράς των επιβατών προς ενδιαφέροντες προορισμούς ενώ η τιμολογιακή τους πολιτική, κατά πληροφορίες, απέναντι στις εταιρίες που διαχειρίζονται κρουαζιερόπλοια είναι πιο ευέλικτη σε σχέση με παρελθόντα έτη.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter