Σαβ04202024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Κρουαζιέρα: Λαμπρό το 2017 για Ιταλία και Ισπανία

CARBRE

Στην «κούρσα» των Ισπανικών λιμένων που προσεγγίζουν κρουαζιερόπλοια έχουν εστιάσει αναλυτές της αγοράς και των τάσεων της Μεσογειακής κρουαζιέρας. Αιτία η λόγω του ρευστού τοπίου στο ανατολικό πέταλο της Μεσογείου, που αποτελεί εν δυνάμει κίνδυνο και για την Ελλάδα, τάση ανάπτυξης της κρουαζιέρας στη Δυτική Μεσόγειο εντός και εκτός Γιβραλτάρ.

Πέρυσι με βάση τα στοιχεία η Ιταλία διακίνησε 6,1 εκατομμύρια επιβάτες από τα λιμάνια της Τσιβιταβέκιας, Βενετίας, Σαβόνας και Γένοβας ενώ η Ισπανία μόνο από τα λιμάνια της Βαρκελώνης και της Πάλμα Ντε Μαγιόρκα διακίνησε 4,3 εκατομμύρια επιβάτες με τον Πειραιά να διακινεί 1,1 εκατομμύρια επιβάτες.

Τα Ισπανικά λιμάνια προ της έναρξης της θερινής περιόδου φαίνεται ότι είχαν περάσει στην «επίθεση» διεκδικώντας μεγαλύτερο μερίδιο της «πίτας» του επιβατικού κοινού της Μεσογείου με δυναμικές παρουσίες σε fora που αφορούσαν την κρουαζιέρα.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις το τρέχον έτος θα κλείσει καταφανώς καλύτερα για την Ιταλία και την Ισπανία ενώ το «στοίχημα» παραμένει για την Ελλάδα.

Η οποία και εκτιμάται επίσης ότι θα ευνοηθεί αλλά από το επόμενο έτος από τις απευθείας πτήσεις αεροπορικών εταιριών από την Κίνα που είναι για την Ελλάδα και γενικότερα για την Μεσογειακή κρουαζιέρα μία νέα πολλά υποσχόμενη και ταχέων αναδυόμενη αγορά.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter