Παρ03292024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Ξεχάστε τα container ήρθαν τα cruise terminals

cruise terminal 33

«Επενδυτικός πυρετός» σε όλο τον κόσμο επικρατεί για τα cruise terminals τα οποία και εξήλθαν της αφάνειας σε σχέση με τα container και car terminals. Αιτία η «απροσδόκητη» ανάπτυξη με γεωμετρική πρόοδο του τομέα της κρουαζιέρας και οι διαπιστώσεις που καταγράφηκαν σε μεγάλες διεθνείς διοργανώσεις του τομέα της κρουαζιέρας ότι οι ανοδικές τάσεις θα συνεχίσουν με φρενήρεις ρυθμούς.

Το άνοιγμα της αγοράς της Κίνας έχει δημιουργήσει προσδοκίες για καλύτερες πληρότητες σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν ενώ έχει οδηγήσει σχεδόν όλα τα λιμάνια ανά τον κόσμο που διέθεταν cruise terminals να «βάλουν βαθειά το χέρι στη τσέπη» για να τα αναβαθμίσουν αλλά και να τα εξοπλίσουν έτσι ώστε να μπορούν μελλοντικά να φιλοξενήσουν τα γιγάντια κρουαζιερόπλοια.

Δηλαδή κάτι αντίστοιχο με τα συμβαίνοντα στα container και car terminals. Χάβρη και Ροστόκ είναι τα δύο , μέχρι ώρας, «τελευταία» στην λίστα των λιμανιών που ανακοινώνουν προγράμματα ανάπτυξης της κρουαζιέρας παρά το γεγονός ότι η μέχρι τούδε «φιλοσοφία τους» έγερνε προς τον τομέα των φορτίων. Αντίστοιχα «πυρετός» επικρατεί και στην Δυτική Μεσόγειο με τα Ισπανικά λιμάνια να δίνουν το τέμπο.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter