Παρ03292024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Π.Κουρουμπλής: Κίνητρα σε διεθνείς εταιρείες κρουαζιέρας να επενδύσουν στα λιμάνια - UPD

PSTF2017 Day 1 photo1

«Η κυβέρνηση είναι διατεθειμένη να δώσει κίνητρα στις διεθνείς εταιρείες κρουαζιέρας ώστε να επενδύσουν σε σχετικά έργα υποδομών στην Ελλάδα και είναι πρόθυμη να εξετάσει την αξιοποίηση λιμανιών κρουαζιέρας με συμβάσεις παραχώρησης». Τούτο δήλωσε νωρίτερα σήμερα μεταξύ άλλων στην έναρξη των εργασιών του διήμερου The Posidonia Sea Tourism Foroum ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Π. Κουρουμπλής αποκαλύπτοντας την πρόθεση της κυβέρνησης να ακολουθήσει ένα μοντέλο που θα προσελκύσει επενδύσεις στο θαλάσσιο τουρισμό.

 

 

 

Σε αναζήτηση «στίγματος»...

Σε αναζήτηση του «στίγματος» και για τους δύο τομείς του θαλάσσιου τουρισμού βρίσκονται από το πρωί σήμερα επώνυμα στελέχη του τομέα της διεθνούς κρουαζιέρας αλλά και του yachting στο πλαίσιο των εργασιών του διημέρου The Posidonia Sea Tourism Foroum που ξεκίνησε σήμερα το πρωί και ολοκληρώνεται αύριο το απόγευμα.

Νωρίτερα σήμερα επιχειρήθηκε η αποτύπωση της σημερινής θέσης της Μεσογείου στο χάρτη της παγκόσμιας κρουαζιέρας με βάση τις τελευταίες εξελίξεις κυρίως στην Ανατολική Μεσόγειο και την αντίπερα του Αιγαίου ενώ επίσης έγινε και απόπειρα διακρίβωσης του χρονικού εύρους που θα απαιτηθεί για την εξομάλυνση της κατάστασης.

Με τις δύο τελευταίες σεζόν να καταγράφουν ακυρώσεις προσεγγίσεων κρουαζιερόπλοιων στην Τουρκία αλλά και η ρευστότητα του τοπίου στην Αίγυπτο και στις γειτνιάζουσες προς αυτή χώρες επηρέασαν και την Ελλάδα η δημοφιλία της οποίας ωστόσο παραμένει υψηλή σε διεθνές επίπεδο.

Η δυναμική ανάπτυξη της κινεζικής αγοράς χαρακτηρίζεται «στοίχημα» που για την Ελλάδα προσλαμβάνει ιδιαίτερης σημασίας καθώς τόσο η COSCO με το λιμάνι του Πειραιά όσο και η Celestyal Cruise έχουν κάνει δυναμικό «άνοιγμα» στην συγκεκριμένη αγορά.

Στην «εξίσωση» που φαίνεται να είναι για δυνατούς λύτες ως προς το εγγύς μέλλον και τις περεταίρω επιπτώσεις στη Μεσογειακή κρουαζιέρα καταλύτης παραμένει ο λιμενικός τομέας με τις επενδύσεις που γίνονται και πρόκειται να εξελιχθούν στον τομέα της κρουαζιέρας να δίνει ένα άλλη δυναμική.

Τέλος η ελληνική πραγματικότητα ως προς το τι προσφέρει στον συγκεκριμένο τομέα αποτελεί αντικείμενο συζήτησης με τις «συνέργειες» που έχουν ή θα μπορούσαν να έχουν αναπτυχθεί και ποια θα ήταν τα οφέλη- υπεραξίες για τις τοπικές αλλά και την εθνική οικονομία.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter