Πεμ04252024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Πειραιάς: «Παγιδευμένη» η κρουαζιέρα στον… οικιστικό ιστό

epivatikos limenas krouazieroploia

Τέλος στις «ψευδαισθήσεις» δεκαετιών που αφορούν στο κυκλοφοριακό πρόβλημα του Πειραιά πέριξ του λιμανιού και ιδιαίτερα του τομέα της κρουαζιέρας έθεσε παραθέτοντας την απλή λογική ο Δήμαρχος Πειραιά Ι. Μώραλης στην εκδήλωση της Ένωσης Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων και Φορέων Ναυτιλίας. Έχοντας ακούσει κατ επανάληψη τις επισημάνσεις του κλάδου της κρουαζιέρας για το θέμα των κυκλοφοριακών προσβάσεων στο τμήμα του λιμένα Πειραιά που είναι αφιερωμένο στην κρουαζιέρα ο κ. Μώραλης ανέφερε, μεταξύ άλλων, τα ακόλουθα: «δυστυχώς δεν μπορούμε να “φαρδύνουμε”, να ανοίξουμε δρόμους, που είναι ένα πάγιο αίτημα της κρουαζιέρας. Δεν γίνεται να ρίξουμε πολυκατοικίες στην Μιαούλη για να διαπλατυνθεί ο δρόμος. Άρα θέλω να πω ότι κάποια πράγματα μπορούν να γίνουν και άλλα δεν γίνονται γιατί οι πόλεις μας και δει ο Πειραιάς, χτίστηκαν έτσι. Και παρεμβάσεις πάρα πολύ μεγάλες, σαν αυτές που θα ήθελε η κρουαζιέρα και όχι μόνο η κρουαζιέρα αλλά και εμείς οι ίδιοι, δεν γίνονται. Οι πύλες εισόδου και εξόδου της πόλης είναι σχεδόν συγκεκριμένες». Ωστόσο ο Δήμαρχος Πειραιά «δεν έκλεισε την πόρτα της ελπίδας» λέγοντας ότι «υποβάλουμε μέσα στην επόμενη εβδομάδα όπου και ανοίγει το πρόγραμμα, το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο της Ολοκληρωμένης Χωρικής Επένδυσης, όπου πολλά ζητήματα από αυτά που απασχολούν την κρουαζιέρα, που αφορούν αναπλάσεις, οδοποιία, δρόμους, μια πιο όμορφη και φιλόξενη πόλη, θα αρχίσουν να δρομολογούνται. Θέλει υπομονή». Να σημειωθεί επίσης ότι τη θερινή περίοδο μεγάλο μέρος της ευθύνης για τη διασφάλιση της ομαλότητας στο κυκλοφοριακό γύρω από το επιβατικό λιμάνι «πέφτει» στην Τροχαία στην αύξηση της δύναμης της οποίας έχουν εναποτεθεί και μέχρι της υλοποίησης των όποιων παρεμβάσεων, οι ελπίδες. Και μέσα σε αυτό το σκηνικό , που ταλανίζει για δεκαετίες το λιμάνι, αχτίδα φωτός πρόκειται να διαφανεί μέσα από τις εξελίξεις που αναφέρονται στον προαστιακό σιδηρόδρομο και την ταχεία διασύνδεση του λιμανιού του Πειραιά με το αεροδρόμιο. Χρονικά, σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές η δρομολογήσεις από Πειραιά προς αεροδρόμιο και αντίστροφα με μεγαλύτερη πυκνότητα και ταχύτητα, θα συμπέσουν με την έναρξη υλοποίησης μακρόπνοων σχεδιασμών της COSCO για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας με Κινέζους επιβάτες που θα φτάνουν αεροπορικώς στο Ελ. Βενιζέλος. Η «λύση» του προαστιακού , σύμφωνα με εμπειρογνώμονες σε θέματα συνδυασμένων μεταφορών, μπορεί να δώσει αποτελέσματα υπό την προϋπόθεση ότι θα γίνουν επιλογές, όπως σε άλλα διεθνή αεροδρόμια, όπου σιδηροδρομικού επιβατικοί συρμοί διασυνδέουν, χωρίς ενδιάμεσες στάσεις τα αεροδρόμια με τα κέντρα των πόλεων ή με κομβικούς συγκοινωνιακούς σταθμούς.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter