Τρι04162024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

ΑΚΤΟΠΛΟΪΑ

Πρόταση εξαγοράς της ΑΝΕΚ από την SeaJets

0anek el venizelosΠρόταση εξαγοράς της ΑΝΕΚ από την SeaJets.

Η ATTICA GROUP ταξιδεύει την Ελλάδα στις Ευρωπαϊκές εκθέσεις τουρισμού

0εκθέσειςΌπως κάθε χρόνο στα πλαίσια της προώθησης των υπηρεσιών της στην Ευρώπη και της προσπάθειάς της να αναδείξει την Ελλάδα ως έναν από τους κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς 12 μήνες το χρόνο, έτσι και φέτος η Attica Group συμμετείχε με μεγάλη επιτυχία στις ακόλουθες Ευρωπαϊκές εκθέσεις τουρισμού:

Ναι απο την Επιτροπή Ανταγωνισμού στη συγχώνευση Attica-ANEK

Attica group logoΗ Ολομέλεια της Επιτροπής Ανταγωνισμού θα συνεδριάσει την Τετάρτη, 12 Ιουλίου 2023, για να εξετάσει – κατόπιν σχετικής Εισήγησης – τη γνωστοποιηθείσα συγκέντρωση, κατ’ άρθρο 8 του ν. 3959/2011, η οποία αφορά στη συγχώνευση διά απορροφήσεως της εταιρείας με την επωνυμία «ΑΝΩΝΥΜΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ Α.Ε.» και διακριτικό τίτλο «ΑΝΕΚ» από την εταιρεία με την επωνυμία «ATTICA ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ» και τον διακριτικό τίτλο «ATTICA GROUP».

Η ATTICA GROUP είναι αμιγώς εταιρεία συμμετοχών και δραστηριοποιείται μέσω θυγατρικών της εταιρειών, κατά κύριο λόγο στην παροχή υπηρεσιών θαλάσσιας μεταφοράς προσώπων και οχημάτων στις ακτοπλοϊκές γραμμές εσωτερικού, στις διεθνείς θαλάσσιες γραμμές Ελλάδας-Ιταλίας και μεταξύ Μαρόκου και Ηπειρωτικής Ευρώπης.
Η ΑΝΕΚ δραστηριοποιείται στην παροχή υπηρεσιών θαλάσσιας μεταφοράς προσώπων και οχημάτων στις ακτοπλοϊκές γραμμές εσωτερικού και στις διεθνείς θαλάσσιες γραμμές Ελλάδας-Ιταλίας.
Σύμφωνα με την Εισήγηση, η πραγματοποίηση της υπό κρίση συγκέντρωσης δύναται να περιορίσει σημαντικά τη λειτουργία του ανταγωνισμού, ιδίως με τη δημιουργία ή ενίσχυση δεσπόζουσας θέσης, στις σχετικές αγορές παροχής υπηρεσιών θαλάσσιας μεταφοράς επιβατών, ΙΧ οχημάτων και φορτηγών σε ορισμένα ζεύγη λιμένων (Προέλευση-Προορισμός) στην Κρήτη και στην Αδριατική καθώς εκτιμάται ότι προκύπτουν ενδεχόμενες επιπτώσεις μη συντονισμένης και συντονισμένης συμπεριφοράς στις γραμμές στις οποίες δραστηριοποιούνται οι ως άνω εταιρείες.
Περαιτέρω, σύμφωνα με την Εισήγηση, δεν εκτιμάται ότι η συγκέντρωση δύναται να περιορίσει σημαντικά τη λειτουργία του ανταγωνισμού στις σχετικές αγορές παροχής υπηρεσιών θαλάσσιας μεταφοράς επιβατών, ΙΧ οχημάτων και φορτηγών στην ελληνική επικράτεια και στην αγορά παροχής υπηρεσιών θαλάσσιας μεταφοράς μέσω συμβάσεων ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας. Επιπλέον, δεν εντοπίζονται κάθετες σχέσεις.
Σύμφωνα με τις Κατευθυντήριες γραμμές για την αξιολόγηση των οριζοντίων συγκεντρώσεων σύμφωνα με τον Κανονισμό του Συμβουλίου για τον έλεγχο των συγκεντρώσεων μεταξύ επιχειρήσεων, η Επιτροπή μπορεί να κρίνει ότι μια συγκέντρωση, που κατά τα άλλα δημιουργεί προβλήματα ανταγωνισμού, μπορεί να συμβιβάζεται με την κοινή αγορά, αν μία από τις συμμετέχουσες επιχειρήσεις είναι προβληματική. Βασική προϋπόθεση είναι να μην μπορεί να θεωρηθεί ως συνέπεια της συγκέντρωσης η στρέβλωση της διάρθρωσης του ανταγωνισμού που έπεται της τελευταίας. Αυτό προκύπτει εφόσον η διάρθρωση του ανταγωνισμού στην αγορά θα παρουσίαζε τουλάχιστον τα ίδια προβλήματα και αν δεν υπήρχε η συγκέντρωση. Για να γίνει δεκτό το επιχείρημα της προστασίας της προβληματικής επιχείρησης πρέπει να συντρέχουν οι ακόλουθες τρεις προϋποθέσεις:
• Η φερόμενη ως προβληματική επιχείρηση θα αναγκασθεί στο εγγύς μέλλον να αποχωρήσει από την αγορά λόγω των οικονομικών δυσχερειών που αντιμετωπίζει, αν δεν εξαγορασθεί από άλλη επιχείρηση.
• Δεν υπάρχει άλλη εναλλακτική δυνατότητα εξαγοράς, λιγότερο επιβλαβής για τον ανταγωνισμό, εκτός από την κοινοποιηθείσα συγκέντρωση.
• Αν δεν πραγματοποιηθεί συγκέντρωση, η προβληματική επιχείρηση θα παύσει αναπόφευκτα να ασκεί τις δραστηριότητές της στην αγορά.

Σύμφωνα με την Εισήγηση, πληρούνται οι ως άνω τρεις προϋποθέσεις της προστασίας της προβληματικής επιχείρησης με αποτέλεσμα η επιδείνωση της διάρθρωσης του ανταγωνισμού, που αναμένεται να επέλθει στις προβληματικές αγορές θα επερχόταν τουλάχιστον εξίσου, ακόμη και άνευ της εν λόγω συγκέντρωσης. Ως εκ τούτου, η αναμενόμενη επιδείνωση του αποτελεσματικού ανταγωνισμού δεν τελεί σε αιτιώδη συνάφεια με τη συγκέντρωση.
Ως εκ τούτου προτείνεται η έγκριση από την Επιτροπή Ανταγωνισμού, της γνωστοποιηθείσας συγκέντρωσης, η οποία αφορά στη συγχώνευση διά απορροφήσεως της εταιρείας με την επωνυμία «ΑΝΩΝΥΜΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ Α.Ε.» και διακριτικό τίτλο «ΑΝΕΚ» από την εταιρεία με την επωνυμία «ATTICA ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ» και τον διακριτικό τίτλο «ATTICA GROUP».
Υπενθυμίζεται τέλος ότι η Εισήγηση δεν είναι δεσμευτική για την Επιτροπή Ανταγωνισμού, η οποία θα αποφασίσει συνεκτιμώντας τα δεδομένα της αποδεικτικής διαδικασίας και τις απόψεις των εμπλεκομένων μερών

Ολοκληρώθηκε η 5η Περιβαλλοντική απόΔραση Attica Group

0σκουπ4Στο πλαίσιο του προγράμματος Υπεύθυνης & Βιώσιμης Ανάπτυξης της Attica Group «ΠΛΕΟΥΜΕ ΜΑΖΙ», το οποίο μεταξύ άλλων στοχεύει στην περαιτέρω ανάπτυξη του εθελοντισμού και στη συνεισφορά των εργαζομένων μας σε κοινωνικά και περιβαλλοντικά θέματα, ολοκληρώθηκε η 5η μίας σειράς δράσεων με αντικείμενο την προστασία της θαλάσσιας ζωής των νησιών μας.

Διπλή διάκριση για την Attica Group στα ESG Shipping Awards 2023

ATTICA GROUP ESG SHIPPING AWARDS 2023 Η Attica Group, μητρική εταιρεία των SUPERFAST FERRIES, BLUE STAR FERRIES και HELLENIC SEAWAYS, με ιδιαίτερη ικανοποίηση ανακοινώνει τη διπλή διάκρισή της στα ESG Shipping Awards 2023.

MINOAN LINES: Από 13 Ιουνίου «σαλπάρουμε» για Τήνο!

0High Speed Catamaran SANTORINI PALACEΤο πολυτελές High-speed Catamaran Santorini Palace, μάς ταξιδεύει και στο νησί της Μεγαλόχαρης, την Τήνο, με έκτακτες αναχωρήσεις από τα λιμάνια του Ηρακλείου και του Πειραιά.

Πιστοποίηση για την Attica Group κατά το διεθνές πρότυπο ISO 22301:2019 για το Σύστημα Διαχείρισης Επιχειρησιακής Συνέχειας

0attica groupΗ Attica Group, μητρική εταιρεία των SUPERFAST FERRIES, BLUE STAR FERRIES και HELLENIC SEAWAYS, με ιδιαίτερη ικανοποίηση ανακοινώνει την πιστοποίησή της από την TÜV AUSTRIA HELLAS κατά το διεθνές πρότυπο ISO 22301:2019 για:

Θέμα αλλοδαπών ναυτικών στην ακτοπλοΐα

PNOΔιαμάχη στους κόλπους της ΠΝΟ έχει ξεσπάσει αναφορικά με το θέμα της δημιουργίας προϋποθέσεων εισαγωγής αλλοδαπών Ναυτεργατών στην επιβατηγό ναυτιλία και τις θαλάσσιες ενδομεταφορές.

ATTICA Ανώνυμος Εταιρία Συμμετοχών: Διαβάθμιση πιστοληπτικής ικανότητας

0attica groupΗ ATTICA ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ (η «Εταιρία») ενημερώνει το επενδυτικό κοινό ότι, στο πλαίσιο επαναξιολόγησης της πιστοληπτικής της ικανότητας

Βράβευση του AERO 1 Highspeed στα SHIPPAX Awards 2023

0ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΤΟΥ AERO 1aΗ Attica Group, μητρική εταιρεία των SUPERFAST FERRIES, BLUE STAR FERRIES και HELLENIC SEAWAYS, με ιδιαίτερη ικανοποίηση ανακοινώνει τη διάκριση του AERO 1 Highspeed από το εξειδικευμένο στα επιβατηγά πλοία σουηδικό περιοδικό SHIPPAX Information με το SHIPPAX FAST FERRY AWARD 2023

Ξεκίνησαν τα απευθείας ακτοπλοϊκά δρομολόγια των Σποράδων με τη Θεσσαλονίκη

0skiathosΞεκίνησαν σήμερα τα δρομολόγια ακτοπλοϊκής σύνδεσης των νησιών των Σποράδων με τη Θεσσαλονίκη.

Στο λιμάνι του Πειραιά ο υπηρεσιακός υπ. Ναυτιλίας Θ. Κλιάρης, ενόψει της εξόδου των εκδρομέων του Αγ. Πνεύματος

0KliarisΤο λιμάνι του Πειραιά, ενόψει της αυξημένης εξόδου του τριημέρου του Αγ. Πνεύματος, επισκέφθηκε το πρωί ο υπηρεσιακός υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Θεόδωρος Κλιάρης, συνοδευόμενος από τον αρχηγό του Λιμενικού Σώματος Γιώργο Αλεξανδράκη και τον κεντρικό λιμενάρχη Πειραιά αρχιπλοίαρχο Σπυρίδωνα Ευαγγελίδη.

«Τεχνητή» έλλειψη πληρωμάτων «βλέπει» η ΠΝΟ

0naytikoiΌπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση που υπογράφει ο γ.γ. της Ομοσπονδίας Εμ. Τσικαλάκης «η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας κατά την έκτακτη συνεδρίαση της σήμερα ασχολήθηκε εκτενώς με το ζήτημα της (τεχνητής) έλλειψης πληρωμάτων που επιχειρείται το τελευταίο διάστημα.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter