Παρ03292024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Em. Grimaldi : «Επιστρέφω στο Νότο. Θέλω την Hellenic Seaways»

Emanuele Grimaldi 996

* Αποστολή στη Βενετία - Γ.Σ.Σκορδίλης

Οι εξαγορές και συγχωνεύσεις στην αγορά των ferries θα ενταθούν και ο όμιλος Grimaldi θα είναι από την πλευρά των αγοραστών, ξεκαθάρισε ο Emanuele Grimaldi μιλώντας στο «20ο Euromed Convention from land to sea» στην Βενετία την περασμένη Παρασκευή 28 Οκτωβρίου.

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Ιταλικού Ομίλου ξεκαθάρισε επίσης ότι επιμένει στην διεκδίκηση της Hellenic Seaways και δεν τον πτοούν οι «μαϊμουδιές» και άλλες παράνομες πράξεις που όπως υποστηρίζει έκαναν ο πρόεδρος της τελευταίας γενικής συνέλευσης της εταιρείας και μέλη της υφιστάμενης διοίκησης.

Μιλώντας σε συνέντευξη τύπου μετά την ολοκλήρωση του συνεδρίου ο κ. Emanuele Grimaldi αναφερόμενος στη Hellenic Seaways καταφέρθηκε κατά της νυν διοίκησης της εταιρείας και υποστήριξε ότι έχουν διαπραχθεί μία σειρά παρανομιών όπως επίσης και από τον πρόεδρο της τελευταίας γενικής συνέλευσης σχετικά με την καταγραφή των μετοχών.

Έκανε λόγο για μετόχους που ψήφισαν από το νεκροταφείο, αλλά και για «μαϊμουδιές» (monkey business) και ερωτώμενος εάν υπάρχουν και πολιτικοί λόγοι για την έντονη «αντίδραση» από μέρους της διοίκησης και ορισμένων μικρομετόχων στην προοπτική απόκτησης του ελέγχου της εταιρείας, απάντησε ότι οι λόγοι δεν είναι «πραγματικά πολιτικοί», αλλά περισσότερο «προσωπικοί» καθώς κάποιοι είναι φίλοι με κάποιους άλλους και έχουν κοινή στάση χωρίς να αποκλείσει ορισμένοι εξ αυτών των φίλων να έχουν διασυνδέσεις και με πολιτικά πρόσωπα.

Συμπλήρωσε ακόμη ότι ήδη έχει κατατεθεί από την πλευρά του αγωγής εκατοντάδων σελίδων στην ελληνική δικαιοσύνη κατά την διοίκησης της HSW, την οποία κατηγόρησε επίσης ότι πλαστογράφησε την υπογραφή του πρώην προέδρου Γεράσιμου Στρίντζη.

Τόνισε ακόμη ότι είναι έτοιμος να πληρώσει αδρά για το 2% των μετοχών της Hellenic Seaways που θα του δώσει τον έλεγχό της αλλά για το υπόλοιπο ποσοστό ότι θα υπολογίσει μία δίκαιη αποτίμηση της εταιρείας.

Ο Emanuele Grimaldi μίλησε με πολύ θερμά λόγια για τις Μινωικές Γραμμές και την διοίκηση της, λέγοντας ότι διακρίνεται έναντι των ανταγωνιστών της για τα αποτελέσματα της. Το περιθώριο κέρδους των Μινωικών φθάνει το 12,4% σημαντικά καλύτερο όπως υποστήριξε από των ανταγωνιστών της, Attica Group και ΑΝΕΚ. Επίσης και το περιθώριο της άλλης ακτοπλοϊκής εταιρείας που ελέγχει στον Βορρά της Finnlines, είναι στο επίπεδο του 11,8% όταν των ανταγωνιστών της (Viking Lines, Tallink και DFDS) είναι από 3-7%.

Είμαστε από την πλευρά των αγοραστών δήλωσε στη Βενετία ο κ. Grimaldi, τοποθετώντας στην ίδια πλευρά και την Attica Group και τις Stena και P&O.

Ανακοίνωσε επίσης ότι σχεδιάζει και την ναυπήγηση νέων πλοίων των μεγαλύτερων στον κόσμο, όπως είπε χαρακτηριστικά. Δεν μπήκε σε πολλές λεπτομέρειες θα είναι 4-8 ro-ro και ropax τα “biggest” , πλοία νέας γενιάς πολύ πιο «πράσινα» τα G5GG όπως τα χαρακτήρισε δηλαδή «Grimaldi 5th Generation Green».

To 20o Euromed Convention που φέτος πραγματοποιήθηκε στη Βενετία το παρακολούθησαν περισσότεροι από 500 προσκεκλημένοι μεταξύ των οποίων και δεκάδες έλληνες, από τις Μινωικές Γραμμές αλλά και μεταφορικές ή άλλες εταιρείες με τις οποίες συνεργάζεται ο όμιλος Grimaldi.

Επίκεντρο της συζήτησης - όπως άλλωστε προκύπτει και από την προμετωπίδα του συνεδρίου «από τη στεριά στη θάλασσα» - ήταν η ανάπτυξη των θαλάσσιων αρτηριών (motorways of the seas-MoS), που είναι αναγκαίοι προκειμένου να μειωθούν οι υψηλές εκπομπές CO2 από τις μεταφορές εμπορευμάτων από τη στεριά.

Η ακτοπλοΐα μπορεί στην πραγματικότητα, να μειώσει κατά 40% τις ρυπογόνες εκπομπές σε σύγκριση με άλλους τρόπους μεταφοράς και κυρίως τις οδικές.

Ο όμιλος Grimaldi, τονίσθηκε στο συνέδριο είναι πρωτοπόρος και παγκόσμιος ηγέτης στις MoS καθώς διαθέτει ένα δίκτυο από 100 θαλάσσιες συνδέσεις για τη μεταφορά εμπορευμάτων μέσω Μεσογείου, της Βαλτικής και της Βόρειας Θάλασσας.

 

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter