Κυρ11192017

Last updateΚυρ, 19 Νοε 2017 7pm

ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Θέμα αποζημιώσεων εγείρει ο ΟΛΠ για τη διαχείριση αποβλήτων

eborevmatokivotia pireas olp

Αν δεν αποσυρθεί το άρθρο 106 του σχεδίου νόμου που έφερε το ΥΝΝΠ στη Βουλή τότε ο ΟΛΠ θα έχει «αποζημιωτικό δικαίωμα».

Όπως είχε αναφέρει στις 13 τρέχοντος το «theseanation” ο ΟΛΠ με δεκασέλιδο έγγραφό του προς τα συναρμόδια υπουργεία αλλά και φορείς της ναυτιλίας που έχουν κληθεί να τοποθετηθούν επί του σχεδίου νόμου είχε καταστήσει κάτι περισσότερο από σαφή την αντίθεσή του επί του συγκεκριμένου άρθρου τεκμηριώνοντας μάλιστα αυτή νομικά σημειώνοντας μεταξύ άλλων ότι συνιστά ουσιώδη παραβίαση των όρων της Σύμβασης Παραχώρησης μεταξύ ΟΛΠ και ΕΔ που κυρώθηκε με τον Νόμο 4404/2016. Μάλιστα επισήμανε στο έγγραφο και την ευθεία αντίθεση της διάταξης του άρθρου 106 του σχεδίου νόμου με τις διατάξεις του Ευρωπαϊκού κανονισμού (ΕΕ) 2017/352 ενώ επίσης σημείωνε πως επίσης τα αναφερόμενα στο εν λόγω άρθρο θέτουν ζητήματα ανταγωνισμού λόγω του αποκλεισμού ευρωπαϊκών εταιριών από την περιγραφόμενη (άρθρο 106) διαδικασία.
Στις 13 Νοεμβρίου το «theseanation” έγραφε:

Βολές κατά ριπάς...
Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον αναμένεται η συζήτηση- σχολιασμός στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής του σχεδίου νόμου που έφερε το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής απο τις παραγωγικές τάξεις.
Ήδη στοιχεία της σχεδίου έχουν προκαλέσει τις αντιδράσεις τόσο από την πλευρά του yachting όσο και από την πλευρά του ΟΛΠ με τον Τομεάρχη Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής της Νέας Δημοκρατίας κ. Γιάννη Πλακιωτάκη να το χαρακτηρίσει «Πεμπτουσία του χάους και της καταστροφής» σε δημόσια τοποθέτησή του. Να σημειωθεί ότι ο ΟΛΠ εστιάζει στο άρθρο 106 σημειώνοντας μεταξύ άλλων ότι συνιστά ουσιώδη παραβίαση των όρων της Σύμβασης Παραχώρησης μεταξύ ΟΛΠ και ΕΔ που κυρώθηκε με τον Νόμο 4404/2016. Μάλιστα επισημαίνει και την ευθεία αντίθεση της διάταξης του άρθρου 106 του σχεδίου νόμου με τις διατάξεις του Ευρωπαϊκού κανονισμού (ΕΕ) 2017/352 ενώ επίσης σημειώνει πως επίσης θέτει ζητήματα ανταγωνισμού λόγω του αποκλεισμού ευρωπαϊκών εταιριών από την περιγραφόμενη (άρθρο 106) διαδικασία. Επίσης επισείει και τον κίνδυνο αύξησης του κόστους των παρεχόμενων υπηρεσιών από τα προβλεπόμενα την εν λόγω διάταξης. Να σημειωθεί τέλος ότι ο Τομεάρχης Ναυτιλίας έχει επισημάνει πως « Η παράταξη της Ν.Δ. όχι μόνο θα καταψηφίσει το συγκεκριμένο νομοσχέδιο αλλά στο προσεχές μέλλον ως κυβέρνηση του τόπου θα καταργήσει τον συγκεκριμένο νόμο».

Να σημειωθεί τέλος ότι την πλήρη αντίθεσή της στο εν λόγω άρθρο έχει εκφράσει και η ΕΛΙΜΕ, που εκπροσωπεί τα λιμάνια τα οποία εκτός του ΟΛΠ βρίσκονται υπό πλήρη κρατικό έλεγχο γεγονός που προκάλεσε την δυσφορία του ΥΝΝΠ.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter

captcha