Παρ04262019

Last updateΠαρ, 26 Απρ 2019 9am

«Καμπανάκι» αφύπνισης «κτύπησε» η ExxonMobil

0Bunkering

Ο εμπορικός πόλεμος είναι εδώ και ελέω αυτού δεν είναι δυνατόν να γνωστοποιηθούν πού, πότε και ποιες ποσότητες αποθειωμένων καυσίμων θα διατεθούν στην αγορά το 2020 λέει έμμεσα πλην σαφώς η ExxonMobil.

Το γεγονός έρχεται να δικαιώσει πρωτίστως τον Πειραιά αλλά και τις ανησυχίες του εφοπλισμού σχετικά με την επάρκεια VLSFO, και όχι μόνο. Αξίζει να υπενθυμιστεί ότι ευθείς εξ αρχής των συζητήσεων για τα αποθειωμένα καύσιμα και όχι μόνο ο Πειραιάς προέταξε το θέμα των διυλιστηρίων τονίζοντας ότι είναι και θα είναι τα μόνα υπεύθυνα για την υλοποίηση της πολιτικής μείωσης των αέριων ρύπων της ναυτιλίας καθώς αυτά παράγουν τα καύσιμα που διατίθενται στη ναυτιλία η οποία και δεν μπορεί να είναι υπεύθυνη για την προσφερόμενη ποιότητα τους . Μόλις πρόσφατα στη γενική συνέλευση της Ε.Ε.Ε. ο πρόεδρος του δ.σ. της κ. Θ. Βενιάμης αναφερόμενος στο θέμα των καυσίμων και της διαρκούς και ενεργού συμμετοχής της Ένωσης στις συζητήσεις περί αυτών τόνισε μεταξύ άλλων ότι «η ναυτιλία θα χρειασθεί, σε κάθε περίπτωση, ασφαλή, εναλλακτικά, χαμηλής ή μηδενικής περιεκτικότητας σε ορυκτό άνθρακα, ασφαλή καύσιμα, για να μπορέσει να επιτύχει την απεξάρτησή της από αυτόν. Είναι επομένως φανερό, ότι όλα τα μέρη της ναυτιλιακής αλυσίδας, και αναφέρομαι στην ανάγκη δραστηριοποίησης των προμηθευτών ενέργειας και καυσίμων, των ναυπηγείων, των κατασκευαστών μηχανών, των εταιρειών ναυτιλιακής τεχνολογίας, πρέπει να συνδράμουν στην επιτυχή υλοποίηση των στόχων της στρατηγικής του ΙΜΟ. Εξάλλου θέλω να υπενθυμίσω ότι η πλοιοκτησία δεν έχει ευθύνη για την ποιότητα των μηχανών, ούτε για την ποιότητα και την ασφάλεια των καυσίμων που της παρέχονται για τη λειτουργία των πλοίων της». Και συνέχισε προσθέτοντας ότι «η ναυτιλία σύντομα, και αναφέρομαι στην υποχρέωση σε λίγους μήνες, στο ξεκίνημα του 2020, για μετάβαση σε νέα καύσιμα χαμηλής 0,5% περιεκτικότητας σε θείο, η Ένωσή μας εγκαίρως εξέφρασε δημοσίως τις έντονες ανησυχίες της για τους νέους κανόνες παιχνιδιού στη λειτουργία της ναυτιλίας. Απαίτησή μας ήταν και παραμένει τα ναυτιλιακά καύσιμα που θα χρησιμοποιούμε μετά το 2020, όχι μόνο να συμμορφώνονται με την απαιτούμενη περιεκτικότητα σε θείο αλλά να είναι κατάλληλα για χρήση, χωρίς να διακυβεύεται η ασφάλεια των πλοίων, των πληρωμάτων και η προστασία του περιβάλλοντος. Έχουμε το δικαίωμα αλλά και την υποχρέωση ως υπεύθυνη βιομηχανία να προβάλλουμε τις ενστάσεις μας, και να απαιτούμε έγκαιρη συνεκτίμηση όλων των παραμέτρων του θέματος».

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter