Δευ10222018

Last updateΔευ, 22 Οκτ 2018 11pm

SeaNation790X90

Αναπτύσσεται ο σιδηροδρομικός δρόμος του μεταξιού

055 τραίνο με κουτιά

Σε φάση ταχείας ανάπτυξης φαίνεται να βρίσκεται από πλευράς Κίνας ο «σιδηροδρομικός δρόμος του μεταξιού».

Σύμφωνα με στοιχεία του πρακτορείου Xinhua εμπορική αμαξοστοιχία ξεκίνησε προχθές από την πόλη Bayannur για να διανύσει 8.352 χιλιόμετρα διαμέσου του Καζακστάν και Τουρκμενιστάν προκειμένου να φτάσει μετά από 15 μέρες στην Τεχεράνη.

Δηλαδή κατά 20 ημέρες νωρίτερα σε σχέση με την δια θαλάσσης της εν λόγω πόλης της εσωτερικής Μογγολίας με την Τεχεράνη του Ιράν. Σε επίπεδο συνδυασμένων μεταφορών, σύμφωνα με εκτιμήσεις εμπειρογνωμόνων, η Κίνα προωθεί τόσο το θαλάσσιο δρόμο του μεταξιού και των λιμενικών του διασυνδέσεων όσο και το σιδηροδρομικό.

Ο οποίος ως γνωστόν έχει απολήξεις στη Βόρεια Ευρώπη δια μέσου του σιδηροδρομικού κόμβου της Γερμανίας.

Ωστόσο η «παράλληλη δράση» των δύο μέσων μεταφοράς δημιουργεί και ένα ιδιάζοντα ανταγωνισμό καθώς οι χρόνοι και οι όγκοι των κομιζόμενων φορτίων διαφέρουν κατά περίπτωση σε πλοία και σιδηροδρόμους.

Το Κινεζικό εγχείρημα έχει προκαλέσει το ενδιαφέρον αλαυτών του τομέα των logistics καθώς απο τα μέχρι σήμερα γνωστά σε επίπεδο συνδυασμένων μεταφορών υπάρχει "συνεργασία" πλοίου-σιδηροδρόμου.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter