Τρι10172017

Last updateΤρι, 17 Οκτ 2017 11pm

Φλέγοντα θέματα της Intercargo εξετάζονται στη Σύνοδο των Αθηνών

intercargo meeting 1

Η αυστηροποίηση των κανονισμών με αιχμή το θέμα του ballast και των αέριων ρύπων «ταλανίζουν» τα μέλη της Intercargo όπως άλλωστε συμβαίνει και με τους άλλους τομείς της ναυτιλίας.

Νωρίτερα σήμερα ο Πρόεδρος της Intercargo. Γ. Πλατσιδάκης πλαισιούμενος από τα μέλη του Δ.Σ. και εξ αφορμής της συνεδρίασης της τεχνικής Επιτροπής και της εξάμηνης Γενικής Συνεδρίασης, η οποία διεξήχθη στο Ίδρυμα Ευγενίδου, απαρίθμησε τη δέσμη των προβλημάτων που απασχολούν τον τομέα σημειώνοντας μεταξύ άλλων ότι μοναδικός στόχος της Intercargo είναι η διαφύλαξη της ποιότητας του τομέα ο οποίος πλήττεται από μια σειρά προβλημάτων που έχουν να κάνουν με το εφαρμοστικό τμήμα, της διαρκώς εκτεινόμενης νομολογίας.

Εστιάζοντας στους αέριους ρύπους ο κ. Πλατσιδάκης έθεσε σειρά ερωτημάτων για το ποιος ευθύνεται για τους αερίους ρύπους και αναρωτήθηκε ποιος καλείται να πληρώσει αυτούς για να τονίσει αμέσως μετά ότι θα πρέπει επιτέλους να αποκατασταθεί αυτή η «ανισορροπία» να πληρώνει άλλος για τις ευθύνες άλλου.

Στην παρουσίαση παρουσιάστηκαν στοιχεία για την προσχώρηση μεγάλου αριθμού εταιρειών και πλοίων στους κόλπους της Intercargo γεγονός που σημαίνει ότι ο κλάδος αναγνωρίζει την θέρμη με την οποία χειρίζεται η Ένωση τα προβλήματα του κλάδου, αλλά και η αποτελεσματικότητα στην θέση των στόχων που αφορούν στον τομέα.

Ο κ. Πλατσιδάκης έθεσε κι ένα μείζονος σημασίας θέμα που αφορά την διαφθορά στα λιμάνια θέμα το οποίο είπε ότι θα πρέπει να αντιμετωπιστεί από τις τοπικές αρχές αλλά και όλους τους εμπλεκόμενους στα Port State control καθώς στις περισσότερες των περιπτώσεων μέλη των πληρωμάτων πέφτουν θύματα εκβιασμών με ότι αυτό μπορεί να συνεπάγεται για την φήμη του πλοίου και της πλοιοκτήτριας εταιρείας αλλά και εν πολλοίς στην κατάταξη της στις περίφημες λίστες των Port State control και ΜΟU.

Ένα άλλο θέμα που εξακολουθεί να απασχολεί την Intercargo είναι το casualties investigation.

Όπως τόνισε ο κ. Πλατσιδάκης είναι αναγκαίο να συμπιεστούν οι χρόνοι των πορισμάτων για τα ατυχήματα, προκειμένου ο τομέας να μπορέσει να έχει στοιχεία ικανά για να τα

περάσει στην ναυπηγική βιομηχανία αλλά και στον τομέα των Νηογνωμόνων.
Οι χρόνοι σήμερα είπε είναι πολλοί μεγάλοι εν αντιθέσει με τους χρόνους που η αεροπορική βιομηχανία μελετά τα ατυχήματα της και συμμορφώνεται τεχνολογικά με βάση τα πορίσματα.

Επίσης η Intercargo προβληματίζεται για τις λιμενικές υποδομές αλλά και το επίπεδο τους το οποίο δεν μπορεί να συγκριθεί με το επίπεδο των υποδομών όσον αφορά τον κλάδο των δεξαμενόπλοιων ενώ σημειώθηκε ότι στις περισσότερες των περιπτώσεων τα βυθίσματα είναι οριακά έως και απαράδεκτα ενώ οι χώροι παραβολής ενίοτε δεν είναι αντιπροσωπευτικοί του μεγέθους των πλοίων που φιλοξενούνται στα λιμάνια.

Όπως προαναφέρθηκε χάρη στην έντονη δράση που έχει αναπτύξει η παρούσα διοίκηση αλλά και των θετικών αποτελεσμάτων στις προσπάθειες τους επήλθε αύξηση των μελών της, σε πλοία και σε μέλη με αποτέλεσμα σήμερα η ένωση να έχει πάνω από 1.500 πλοία συνολικό τονάζ 138 εκατ. dwt, ενώ ο αριθμός των μελών της αυξήθηκε κατά 32%.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter

captcha