Πεμ05232019

Last updateΤετ, 22 Μαϊ 2019 6pm

ΗΠΑ: Μελέτες για κύριες και ακτινικές γραμμές διασποράς εμπορευματοκιβωτίων

TraPac Container TerminalΜελέτες για την μείωση της πίεσης που «νοιώθουν» τα αμερικανικά λιμάνια λόγω του συνεχούς γιγαντισμού των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, ήταν αναμενόμενο να συμβούν.

Προσάραξη πλοίου στην Αστυπάλαια

ASTYPALAIA1Προσάραξη σημειώθηκε, πρωινές ώρες χθες, του M/V ''INCE INEBOLU'' σημαίας Τουρκίας, στη θαλάσσια περιοχή ανατολικά της ν. Αστυπάλαιας, με επιβαίνοντες είκοσι δύο αλλοδαπούς μέλη πληρώματος, καλά στην υγεία τους.

Έλληνες εφοπλιστές κρατούν την κορυφή στα δεξαμενόπλοια

tanker-deksamenoploio-ploioΘα παραμείνουν, κατά το ορατό μέλλον, στην κορυφή οι Ελληνες πλοιοκτήτες δεξαμενόπλοιων παρά την επιθετική αναπτυξιακή πολιτική των Κινέζων, όπως εκτιμά ο ναυλομεσιτικός οίκος Clarkson, ενώ αντιθέτως θα χάσουν έδαφος Ιάπωνες και Νορβηγοί πλοιοκτήτες.

Σε λειτουργία το ΚΕΣΕΝ Πλοιάρχων

pepenΚανονικά θα λειτουργήσει από αύριο 4 Σεπτεμβρίου, το ΚΕΣΕΝ Πλοιάρχων, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της Πανελλήνιας Ένωσης Πλοιάρχων Εμπορικού Ναυτικού.

Boxships: Και τα μικρά «έχουν τη χάρη τους»...

Μπορεί τα mega και τα giga στον κόσμο των boxships να διατηρούν το ενδιαφέρον των αναλυτών του τομέα αλλά και γενικότερα των εμπορευματικών ροών, όμως τα μικρά πλέον της κατηγορίας πλοία φαίνεται ότι δεν «παραδίδονται» εύκολα.

Νότια Κορέα: Βαριές οι ευθύνες του πληρώματος για το ναυάγιο

navagio-n-korea-11Μέλη του πληρώματος του οχηματαγωγού που ναυάγησε τον Απρίλιο στη χειρότερη ναυτική καταστροφή που έχει συμβεί τα τελευταία 44 χρόνια στη Νότια Κορέα, έπιναν μπύρα ενώ περίμεναν να τα διασώσουν, είπε ένα απ' αυτά στο δικαστήριο και η παραδοχή του πιθανολογείται ότι θα τροφοδοτήσει την οργή για τη συμπεριφορά τους τις τελευταίες στιγμές της τραγωδίας.

«Τρέχουν» Παναμάς και Σουέζ να προλάβουν τις απαιτήσεις της παγκόσμιας ναυτιλίας

Neo-kanali-panama6«Βραχεία κεφαλή» θα προηγείται ο Παναμάς του Σουέζ ως προς τα έργα που συντελούνται και έχουν ανακοινωθεί καθώς και οι δύο διώρυγες θα είναι «έτοιμες» η πρώτη στα τέλη του 2015 και η δεύτερη στα τέλη του 2016.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ