Δευ11122018

Last updateΔευ, 12 Νοε 2018 9pm

SeaNation790X90

Πρόταση αναμόρφωσης του STCW Seafarer Training Regime

0PoulssonEsbenweb

Μιλώντας στην Μανίλα ο πρόεδρος του International Chamber of Shipping (ICS), Esben Poulsson, ζήτησε την επανεξέταση του STCW Seafarer Training Regime του International Maritime Organization’s (IMO).

Η διεθνής σύμβαση STCW θέτει παγκόσμια standards για την εκπαίδευση και την πιστοποίηση περίπου 2 εκατ. ναυτικούς. Το 2010 μετά από μία αναθεώρηση έγιναν μικρές τροποποιήσεις στο STCW, αλλά η τελευταία μεγαλύτερη αναθεώρηση του πλαισίου κανόνων εκπαίδευσης έγινε πριν από 25 χρόνια. Οι Yvo Saanen, Pascal Bierhuizen και Arjen de Waal, TBA, διερευνούν ένα high-definition simulation σε ένα πρόσφατο Port Technology technical paper. Ο Poulsson, για το ICS, περιέγραψε τα “Manila Amendments” του 2010 ως προσωρινά μέτρα, που παρά το γεγονός ότι προσθέτουν κάποιες νέες προδιαγραφές ως προς την εκπαίδευση απέτυχαν να επιφέρουν τις απαραίτητες δομικές αλλαγές.
Αναγνωρίζοντας νέες εξελίξεις στην εκπαίδευση και τις ικανότητες που θα χρειαστούν για την λειτουργία των πλοίων στο μέλλον ο Poulsson είπε: “ Ένα ολικά αναθεωρημένο STCW πλαίσιο θα επέτρεπε στην βιομηχανία να προσαρμοστεί πιο αποτελεσματικά σε τεχνολογικές εξελίξεις συμπεριλαμβανομένου την αυξημένη αυτοματοποίηση. Θα έπρεπε να προσφέρει μία δομή με επαρκή ελαστικότητα για να πιάσει των στόχο ενός μεταλλασσόμενου παγκόσμιου στόλου και ίσως θα έπρεπε να αναπτυχθεί μία πιο στοιχειοθετημένη προσέγγιση της αύξησης της ικανότητας και της πιστοποίησης. Η έλευση νέας τεχνολογίας αλλάζει ήδη τις λειτουργίες που πρέπει να ασκήσουν οι ναυτικοί επάνω στο πλοίο όπως και τις ικανότητες και την εκπαίδευση που πρέπει να έχουν.
Ο Poulsson έκανε επίσης προτάσεις ως προς το πώς ο IMO θα μπορούσε να αναθεωρήσει την σύμβαση STCW.» Μία αναθεωρημένη STCW θα έπρεπε να βελτιώνει την διαφάνεια και την αντοχή της εποπτείας της πραγματοποίησης/εφαρμογής. Το λεγόμενο STCW whitelist των κρατών που έχουν επικοινωνήσει πληροφορίες στον ΙΜΟ σχετικά με την συμμόρφωση τώρα δεν εξυπηρετεί κάποιον σκοπό επειδή στην ουσία συμπεριλαμβάνει τους πάντες. Το ICS δεν θα ήθελε να σκίσει τα την whitelist χωρίς κατάλληλη αντικατάσταση αλλά θα πρέπει να υπάρχει ένα πιο διαφανές σύστημα εποπτείας της εθνικής εφαρμογής για να διασφαλιστεί ότι η STCW θα συνεχίσει να παράγει ικανούς και ποιοτικούς ναυτικούς» είπε.

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter