Παρ06232017

Last updateΣαβ, 24 Ιουν 2017 10am

'Εσπασε το φράγμα 1.000 μονάδων ο κύριος δείκτης ναυλαγοράς BDI

pontoporos nautilia ploioΠάνω από τις 1.000 μονάδες και συγκεκριμένα στις 1.045 βρέθηκε την προηγούμενη Παρασκευή ο βασικός δείκτης της ναυλαγοράς, ο Baltic Dry Index (BDI), συνεχίζοντας το θετικό momentum των τελευταίων ημερών, που οφείλεται στην αυξημένη ζήτηση για εισαγωγές πρώτων υλών από την Κίνα.

Γιατί έκαναν άλμα 40% οι ναύλοι στα πλοία χύδην ξηρού φορτίου

ploia pontoporos nautilia xudin fortioΠερισσότερο από 40% αυξήθηκαν οι ναύλοι των πλοίων capes την προηγούμενη εβδομάδα, υποστηριζόμενοι από μία υγιή ζήτηση χωρητικότητας τόσο στον Ατλαντικό όσο και τον Ειρηνικό Ωκεανό.

Κερδισμένα τα μικρότερα τις τελευταίες ημέρες

capeΤην Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2016, ο BDΙ έκλεισε στις 842 µονάδες, ενώ οι επιµέρους δείκτες και ο µέσος όρος των ηµερησίων εσόδων κυµάνθηκαν ως εξής: BCI στις 1.575 µονάδες µε $ 9.659 την ηµέρα, BPI στις 915 µονάδες στα $ 7.324 την ηµέρα, BSI στις 700 µονάδες στα $ 7.320 την ηµέρα και BHSI στις 427 µονάδες, στα $ 6.221 την ηµέρα.

Ασιατική ζήτηση για VLCCs

suezmax 005Ανοδικές τάσεις στη ναυλαγορά των Suezmax και των VLCCs ανέφερε το Reuters επικαλούμενο στοιχεία που έρχονται από τις αγορές τα οποία και εμφανίζουν ζήτηση για crude oil σε ρότες από Δυτική Αφρική προς τα ασιατικά διυλιστήρια.

Πόση διάρκεια θα έχει η άνοδος της ναυλαγοράς ξηρού φορτίου;

capeΤην πρώτη εβδομάδα του Οκτωβρίου ο βασικός δείκτης της ναυλαγοράς ο Baltic Dry  βρέθηκε πάνω από τις 900 μονάδες (έκλεισε στις 921 την προηγούμενη Παρασκευή 7 Οκτωβρίου) και πλησίασε και πάλι το υψηλό έτους που είναι οι 941 μονάδες από τις 23 Σεπτέμβριου.

Με ημερομηνία λήξης η άνοδος των ναύλων, στα capes

capeΠολλοί αναλυτές εκτιμούν ότι µαζί µε την πτώση των τιµών του Iron Ore θα επέλθει και διόρθωση στην πορεία των εσόδων των Capes και των Panamax και κατ’ επέκταση στην γενικότερη πορεία του ∆είκτη, αναφέρεις την εβδομαδιαία του ανάλυση ο Γιώργος Λογοθέτης του ναυλομεσιτικού οίκου «G. Moundreas».

Δυσοίωνες προβλέψεις για το μέλλον του ναυτιλιακού κλάδου

container 8425Ένα από τα χειρότερα εξάμηνα βίωσαν οι ναυλαγορές κατά το πρώτο μισό του 2016. Δυσοίωνο εκτιμάται πως θα είναι και το δεύτερο μισό του έτους. Τα ημερήσια έσοδα των ποντοπόρων πλοίων εμφανίζονται σημαντικά κάτω των μακροχρόνιων μέσων όρων και οι επενδύσεις σε νεότευκτα στα χαμηλότερα επίπεδα των τελευταίων τριών και πλέον δεκαετιών.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter

captcha