Πεμ08172017

Last updateΠεμ, 17 Αυγ 2017 11pm

Σε χαμηλό έξι ετών οι ναύλοι των capes

baltic dry indexΑρνητική συνεχίζει και παραμένει η εικόνα της αγοράς, με τον BDI από τις αρχές Μαρτίου να συνεχίζει να παρουσιάζει ισχυρά σημεία αντίστασης περί των 550 μονάδων περίπου.

Η κινεζική πρωτοχρονιά βυθίζει τη ναυλαγορά σε τιμές 1986

ploia pontoporos nautilia arxeiouΚοντά στα χαμηλότερα όλων των εποχών βρίσκεται ο βασικός δείκτης της ναυλαγοράς, ο Baltic Dry Index, o οποίος έκλεισε χθες στις 577 μονάδες, μόλις 23 μονάδες υψηλότερα από τις 554 μονάδες που είχε «γράψει» τον Αύγουστο του 1986.Ο βασικός δείκτης της ναυλαγοράς τέθηκε σε ισχύ στις 4 Ιανουαρίου 1985 και ξεκίνησε από τις 1.000 μονάδες.

Αρνητικό ρεκόρ 29 ετών για τον BDI

BulkCarrier 704Κάτω από τις 600 μονάδες βρέθηκε ο Baltic Dry Index (BDI) στα χαμηλότερα επίπεδα από το 1986. Η συνεχής πτώση του δείκτη της ναυλαγοράς ξηρού φορτίου θεωρείται από τους ειδικούς κακό σημάδι για την παγκόσμια οικονομία καθώς η μείωση της ζήτησης για πρώτες ύλες (σιδηρομετάλλευμα, άνθρακα, κ.α.) σημαίνει λιγότερη εμπιστοσύνη στις αναπτυξιακές δυνατότητες της παγκόσμιας οικονομίας.

Πως παίζεται το «παιχνίδι» με το εμπόριο σιδηρομεταλλεύματος;

iron-ore-miningΙδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι εξελίξεις σχετικά με το σιδηρομετάλλευμα (Iron Ore), καθώς κάποιοι αναφέρουν ότι η επιβράδυνση της Κίνας, το οποίο έχει σαν αποτέλεσμα την μείωση παραγωγής σιδήρου, θα επηρεάσει αρνητικά και το εμπόριο του Iron Ore.

Αυξάνει τις εισαγωγές η Κίνα

BulkCarrier 704Αύξηση των εισαγόμενων φορτίων σε σιδηρομετάλλευμα και άνθρακα αναμένεται στην Κίνα σύμφωνα με τον ναυλομεσιτικό οίκο «George Moundreas», γεγονός που θα λειτουργήσει ενισχυτικά των προσδοκιών για τη διεθνή ναυτιλία.

Γύρισε πίσω στην Πρωτοχρονιά του 2013 ο BDI!

ylikaΣτα χαμηλότερα επίπεδα από τις 8 Ιανουαρίου του 2013 βρέθηκε την Τρίτη 22/7/2014 ο δείκτης Baltic Dry Index (BDI) ο βασικός δείκτης της ναυλαγοράς, καθώς έπεσε στις 723 μονάδες.

Γιατί «σέρνεται» ο BDI

BulkCarrier 704Η περίοδος που διανύουμε μπορεί να χαρακτηριστεί ως η πιο «άχαρη» και βασανιστική περίοδος για την πορεία του BDI καθώς, παρά το γεγονός ότι σε επίπεδα μέσου όρου είναι σε αρκετά καλύτερα επίπεδα από την αντίστοιχη περίοδο του 2013, ο δείκτης συνεχίζει να αμφιταλαντεύεται γύρω από τις 1,000 μονάδες εδώ και ένα μήνα περίπου, χωρίς όμως αυτό να προκαλεί ανησυχία για την γενικότερη πορεία του, καθώς όπως πολλές φορές έχουμε αναφέρει ο BDI ιστορικά αρχίζει και επιδεικνύει τη δυναμική του από το καλοκαίρι και μετά και ιδιαίτερα το τελευταίο τρίμηνο του χρόνου, επισημαίνει σε ανάλυση του ο ναυλομεσιτικός οίκος «G. Moundreas».

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter

captcha