Δευ04242017

Last updateΔευ, 24 Απρ 2017 4pm

Τα καλύτερα έρχονται για την αγορά dry bulk

dry bulk 5mΣταθερά στις 1.290 μονάδες παρέμεινε ο Baltic Dry Index (BDI), για το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου, πριν εγκατασταθεί στις 1.278 μονάδες στις 19 Απριλίου.

Πουλήθηκαν τέσσερα ακόμη πλοία της Hanjin

Hanjin SoohoΣτην 2Μ ναυλώθηκαν τα τέσσερα πλοία της Hanjin τα οποία και πουλήθηκαν μετά την, προ 24ώρων, ανακοίνωση του δικαστηρίου για την νομική οριστικοποίηση της χρεοκοπίας της εταιρίας.

Το 2017 θα φέρει διπλασιασμό των ναύλων στα capes

8o annual greek shipping forumΤην αισιοδοξία τους για την πορεία της ναυλαγοράς χύδην ξηρού φορτίου εξέφρασαν στη «Ν» υψηλόβαθμα στελέχη μεγάλων ναυτιλιακών ομίλων στο περιθώριο του 8ου Annual Greek Shipping Forum, που οργάνωσε η Capital Link.

«Ξύπνησαν» οι Κινέζοι και γεννούν ελπίδες για καλύτερο 2017 στο χύδην ξηρό φορτίο

capeΑισιόδοξοι εμφανίζονται κορυφαίοι έλληνες εφοπλιστές για την πορεία της ναυλαγοράς χύδην ξηρού φορτίου για το 2017 και τα επόμενα χρόνια καθώς παρατηρείται μία αύξηση των κινεζικών εισαγωγών σιδηρομεταλλεύματος και άνθρακος. Επίσης να σημειωθεί ότι οι Clarksons εκτιμούν άνοδο του παγκόσμιο εμπορίου κατά 3,8% λόγω μιας απροσδόκητης αύξηση της κινεζικής ζήτησης για άνθρακα και σιδηρομετάλλευμα ωστόσο οι θετικές προσδοκίες μετριάζονται ελαφρώς καθώς αναμένεται επίσης άνοδο του στόλου κατά 2,7% έως 3,8%. Συνεπώς πολλά θα εξαρτηθούν από το σκραπάρισμα

Χαρακτηριστική πάντως, είναι η επισήμανση του προέδρου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών Θεόδωρου Βενιάμη στην πρόσφατη γενική συνέλευση της ΕΕΕ: To 2016 ήταν μια χρονιά γεμάτη προκλήσεις σε διεθνές αλλά και σε εθνικό επίπεδο. Η διεθνής ναυλαγορά πιέσθηκε ιδιαίτερα. Στον τομέα του χύδην ξηρού φορτίου ο δείκτης Baltic Dry Index (BDI) τον Φεβρουάριο του 2016 βρέθηκε στο χαμηλότερο σημείο από τη δημιουργία του, ενώ και ο κλάδος δεξαμενοπλοίων παρουσίασε αρκετές διακυμάνσεις. Η υπερπροσφορά χωρητικότητας και το κόστος αναβάθμισης των παλαιότερων πλοίων σύμφωνα με τις νέες περιβαλλοντικές απαιτήσεις δημιούργησε κινητικότητα στις διαλύσεις πλοίων. Το γενικότερο αίσθημα είναι ότι ήταν μια κακή χρονιά. Το 2017 ευτυχώς διαφαίνεται πιο υποσχόμενο. Παραμένει το πρόβλημα της υπερπροσφοράς χωρητικότητας και η ανισορροπία με τη ζήτηση καθώς και οι δυσκολίες χρηματοδότησης από το τραπεζικό σύστημα λόγω και των επερχόμενων αλλαγών που επιβάλλει η Σύμβαση της Βασιλείας 3 και 4. Η αναμενόμενη όμως αύξηση, αν και μικρή, του παγκόσμιου εμπορίου, σε συνδυασμό, με τη συνεχιζόμενη τάση για διάλυση πλοίων, και τις αναπροσαρμογές στα προγράμματα ναυπηγήσεων, δηλαδή, τη μείωση των νέων παραγγελιών, την ακύρωση ορισμένων και την καθυστέρηση παραλαβής νεότευκτων, δημιουργεί προσδοκίες για μία καλύτερη πορεία της ναυλαγοράς και για καλύτερες αξίες των πλοίων.

Σε πιο ήρεμα νερά η ναυλαγορά χύδην ξηρού φορτίου το '17

ploio pontoporos nautiliaΜια ελαφρώς καλύτερη χρονιά αναμένουν οι αναλυτές ότι θα είναι το 2017 για τη ναυλαγορά χύδην ξηρού φορτίου, καθώς θεωρείται ότι το 2016 ο κλάδος «έπιασε πάτο».

Ανοδικά οι ναύλοι για Aframax tankers

aframax1 16 wiki 18887Ανοδικά, σύμφωνα με πληροφορίες κινούνται οι ναύλοι για Aframax tankers σε ρότες από Μεσόγειο προς Μ. Θάλασσα αλλά και γενικά στις μεσογειακές ρότες εξαιτίας της αύξησης της ζήτησης μέσα στο τρέχοντα μήνα αλλά και προ της περιόδου αποθήκευσης πετρελαιοειδών.

'Εσπασε το φράγμα 1.000 μονάδων ο κύριος δείκτης ναυλαγοράς BDI

pontoporos nautilia ploioΠάνω από τις 1.000 μονάδες και συγκεκριμένα στις 1.045 βρέθηκε την προηγούμενη Παρασκευή ο βασικός δείκτης της ναυλαγοράς, ο Baltic Dry Index (BDI), συνεχίζοντας το θετικό momentum των τελευταίων ημερών, που οφείλεται στην αυξημένη ζήτηση για εισαγωγές πρώτων υλών από την Κίνα.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter

captcha