Κυρ11192017

Last updateΚυρ, 19 Νοε 2017 7pm

Στόχος οι… «μικρές και όμορφες»

055eidi ploion

Στόχος οι... «μικρές και όμορφες». Ο λόγος για τις, επί το ελληνικότερο, «νοικοκυρεμένες» «μικρές» ναυτιλιακές εταιρίες διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων οι οποίες διατηρούνται στο προσκήνιο των συζητήσεων περί της συνέχισης ή μη των συνενώσεων του τομέα των εμπορευματοκιβωτίων. Πρόσφατο παράδειγμα οι συζητήσεις που πυροδότησε η εκπρόσωπος του Drewry στην Κίνα Han Ning μιλώντας στο 2017 International Shipping and Finance Forum που έλαβε χώρα στη Σαγκάη την περασμένη εβδομάδα. Οι αναφορές της έρχονται να προσθέσουν στις συζητήσεις για την «συγκέντρωση» στον τομέα οι οποίες όμως συνεχίζουν «πεισματικά» να κατατείνουν στο συμπέρασμα ότι και μικρότερες επιχειρήσεις σταδιακά θα περάσουν στον έλεγχο των μεγάλων «συμμαχιών» καθώς οι «συμμαχίες» ενδιαφέρονται να αναμορφώσουν την παρουσία τους σε περιφερειακές μικρότερες αγορές. Στο σημείο αυτό θα πρέπει να υπενθυμιστεί ότι άλλη ομάδα αναλυτών που ειδικεύεται σε λιμενικά ζητήματα έχει σημειώσει πως οι μικρότερες εταιρίες θα συνεχίσουν να παρέχουν «οξυγόνο» σε μικρότερη εμβέλειας λιμάνια εξ αιτίας του μεγέθους των πλοίων τους αλλά και από το γεγονός ότι η αλυσίδα των logistics θα απαιτήσει «διασπορές» που δεν είναι δυνατόν να επιτευχθούν από τα γιγάντια πλοία που τώρα «κλέβουν την παράσταση» σε παγκόσμια κλίμακα.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter

captcha