Παρ05242019

Last updateΠαρ, 24 Μαϊ 2019 9am

Διαλύσεις boxships: Με slow ρυθμούς έκλεισε το 2014

ispanika naupigeia«Διαψεύστηκαν» εν μέρει, όσοι είχαν υποστηρίξει ότι το έτος που «αποπλέει» στο προσεχές πενθήμερο θα ήταν η χρονιά της «αποστρατείας» των «μικρών», πλέον, σε μεταφορική ικανότητα πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων αλλά και απόσυρσης αυτών (scrap).

Μινωικές Γραμμές: Αγορά 800.000 μετοχών από Industria Armamento Meridionale

monoan 97Στην αγορά 800.000 κοινών ονομαστικών μετοχών των Μινωικών Γραμμών συνολικής άξιας 4.687.760 ευρώ, προέβη στις 23/12/2014 η εταιρεία Industria Armamento Meridionale συνδεόμενο νομικό πρόσωπο με τον Πρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου της Εταιρείας Emanuele G. Grimaldi.

Συμβόλαια αξίας 3,3 δις δολ έχει η GasLog του Πήτερ Λιβανού!

gaslogΔυο ακόμη LNG Carriers αγόρασε η GasLog  του Πήτερ Λιβανού, Η εταιρεία απέκτησε αντί 460 εκατ. δολ τα «Methane Becki Anne» και «Methane Julia Louise» από την BG Group και στη συνέχεια τα ναύλωσε πάλι στη BG για περίοδο 9-11 έτη με οption επέκτασης της ναύλωσης για τρία μέχρι πέντε χρόνια.

«Ανταγωνισμός» με… ενδιαφέρον

maersk msc 670x400Βραχεία κεφαλή προηγείται σύμφωνα με τα στοιχεία η MSC της MAERSK όσον αφορά στην παρουσία στην Αμερικανική αγορά αφού η MSC φέρεται να διακίνησε μέχρι τα τέλη Νοέμβρη του τρέχοντος έτους 1.88 million TEU έναντι της MAERSK που διακίνησε 1.83 million TEU.

Ρότα για mega boxships έβαλε η Costamare

MOL 8789Το γύρο του διαδικτύου αλλά και των ναυτιλιακών ιστοσελίδων (tradewindsnews, Lloyd's List) κάνει η είδηση ότι η Costamare θα χτίσει πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων (ULCs), μεταφορικής ικανότητας από 18.000 teu έως 20.500 teu, τα οποία θα χρονοναυλώση η Mitsui OSK Lines (MOL).

Κίνα «βλέπει» η Hapag-Lloyd

hapag lloyd 0Έτοιμη να διευρύνει τα παρεχόμενα σέρβις στη Λατινική Αμερική, Αφρική αλλά και γενικότερα στην ευρύτερη θαλάσσια ζώνη της Νότιας, Νοτιοανατολικής Κίνας εμφανίζεται η Hapag-Lloyd μετά τη συνένωση με την CSAV.

Αξιοπιστία: Προσεχώς… καλύτερα

container 887Καθώς το τρέχον έτος «αποπλέει» σε έντεκα ημέρες, η αποτίμηση του «δείκτη αξιοπιστίας» των ναυτιλιακών εταιριών διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων βρίσκει το 2014 με θετικό πρόσημο και «κοντά» στα πλαίσια που είχαν τεθεί κάπου στα τέλη του 2013.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ