Κυρ10212018

Last updateΚυρ, 21 Οκτ 2018 12pm

SeaNation790X90

Κανονισμοί είναι και μπορεί να τροποποιηθούν…

rupoi ploion6

Σε χρονική συγκυρία που οι υπέρμαχοι και οι πολέμιοι των scrubbers έχουν αποδυθεί στην «μητέρα των μαχών» για το περιβάλλον ,συζητήσεις στο περιθώριο του Capital Link Forum έρχονται να ρίξουν «λάδι στ φωτιά» καθώς διατυπώνεται η άποψη ότι οι κανονισμοί μπορούν να τροποποιηθούν.

Με δεδομένο το ορόσημο του 2020 για το μέγα ζήτημα των καυσίμων που έχει θέσει ο ΙΜΟ η διατύπωση ανάλογων απόψεων έρχονται να «μπερδέψουν» ακόμη περισσότερο την εικόνα που τείνει να σχηματοποιηθεί περί των επιλογών της ναυτιλίας και μάλιστα σε περίοδο που οι συζητήσεις για επίναυλους, κόστη, μετασκευές, αποσύρσεις και ανταγωνισμό μεταξύ των όσων έχουν επιλέξει την λύση των scrubbers και μη καλά κρατούν. «Από κοντά» και οι αναλυτές σε θέματα περιβαλλοντικής προστασίας που υποστηρίζουν ότι τα «ανοικτά» scrubbers το μόνο που προσφέρουν είναι η «μετάθεση» του προβλήματος από τον αέρα στη θάλασσα, δηλαδή σε ένα περιβάλλον που η ίδια η παγκόσμια ναυτιλία «μάχεται» να διατηρήσει καθαρό. Ωστόσο το ερώτημα που αναδύεται είναι ότι είτε στο περιθώριο των συζητήσεων είτε ενώπιον σε μεγάλες διοργανώσεις δεν τίθεται- συζητείται «ανοικτά» το θέμα περί του ρόλου των διυλιστηρίων σε παγκόσμια κλίμακα. «Απλοποιημένες» αναλύσεις στοιχεία των οποίων έχουν δεί το φώς της δημοσιότητας «σημειώνουν» ότι είναι οξύμωρο να «μάχονται» στη ναυτιλία για τη μεθοδολογία όταν δεν έχουν επιλογές όπως δεν έχει επιλογή ο κάτοχος ενός αυτοκινήτου της πλέον εξελιγμένης τεχνολογίας για το ποια βενζίνη θα βάλει και κυρίως ποιάς ποιότητας βενζίνη μπορεί να επιλέξει αφού λίγο ως πολύ την ποιότητα προσδιορίζουν τα διυλιστήρια και οι μεταπωλητές...
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter