Δευ07152019

Last updateΔευ, 15 Ιουλ 2019 6pm

Ναυπηγήσεις boxships: Παραγγελίες για «μεγάλα» και… «μικρά»

Container ShipΚαταρρίπτονται οι απόψεις, που έχουν διατυπωθεί από μερίδα αναλυτών του τομέα των εμπορευματοκιβωτίων περί της ανάσχεσης του έργου των feederships από την «επέλαση» των mega και giga boxships.

Εκ των πραγμάτων η δρομολόγηση των μεγάλων σε μεταφορική ικανότητα σε TEU's έφερε πρόσφατα στο προσκήνιο την αναγκαιότητα αναδιάρθρωσης των «κάθετων» και «ακτινικών» γραμμών με σημεία αναφοράς τα κομβικής σημασίας για τα μεγάλα πλοία λιμάνια της Ασίας, Ευρώπης και ΗΠΑ. Πρόκειται για αναβάπτιση-αναβάθμιση του ρόλου που διαχρονικά διαδραμάτιζαν τα «μικρότερα» πλοία αλλά υπό το φώς των νέων στοιχείων ο ρόλος τους πλέον για τα λιμάνια και τις παγκόσμιες εμπορευματικές ροές είναι «στρατηγικός». Σε αυτό τον καμβά η MAERSK παράγγειλε επτά, σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, νεότευκτα σε Κινεζικά ναυπηγεία feederships δυναμικότητας 3,600 teu έκαστο τα οποία και θα καλύψουν ρότες σε ενδο-ευρωπαϊκές γραμμές. Την ίδια στιγμή πάντως συζητήσεις εξελίσσονται αν η ίδια εταιρία θα προχωρήσει σε παραγγελίες νεότευκτων με μεγαλύτερη μεταφορική ικανότητα από τα Triple-E χάρη στα οποία «πυροδοτήθηκε» ένας άνευ προηγουμένου ανταγωνισμός μεταξύ των μεγάλων εταιριών του τομέα για το κτίσιμο της μεγαλύτερης μονάδας από άποψη μεταφορικής ικανότητας. Να σημειωθεί ότι στους «κόλπους» της 2Μ (MAERSK-MSC) εξελίσσεται ένα ιδιότυπος ανταγωνισμός για το ποία εκ των δύο θα ξεπεράσει την άλλη σε μονάδες TEU συνολικά και με στόχους που εξελίσσονται-αναπτύσσονται δυναμικά. Με τις παραγγελίες για τα giga boxships να κυριαρχούν.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter