Τετ09182019

Last updateΤετ, 18 Σεπ 2019 2am

ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Εφικτά τα 25άρια boxships αλλά…

container shipΗ ναυπηγική φαίνεται να μην έχει όριο προς τα άνω αλλά μάλλον η αγορά το συζητά. Ο λόγος για την κατασκευή πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων της τάξης των 25.000 TEU's που είναι πρακτικά εφικτό για τη σύγχρονη ναυπηγική αλλά ήδη έχει προκαλέσει προβληματισμό σε επίπεδο αγοράς για το κατά πόσον αυτά τα πλοία αυτού του μεγέθους θα αποβαίνουν συμφέροντα για τα ζητούμενα της αγοράς.

Mare Forum Oil and Gas Shipping απο μεθαύριο στην Αθήνα

mareforumΜε τη συμμετοχή δεκάδων έμπειρων ομιλητών και άλλων τόσων συμμετεχόντων, διοργανώνεται την Τετάρτη 4 Μαρτίου στο ξενοδοχείο Divani Apollon Palace Resort της Βουλιαγμένης το 2ο Mare Forum Oil and Gas Shipping με τίτλο «Mediterranean Ultra Deep Water Exploration and Maritime Transportation».

Νέο "αιολικό πλοίο" με την επωνυμία Vindskip!


windshipΈνα νέο «αιολικό πλοίο» που ονομάζεται Vindskip και σχεδιάστηκε από το Νορβηγό μηχανικό Τέργε Λάντε έχει σκοπό να μειώσει το υψηλό κόστος των καυσίμων και να βοηθήσει τις ναυτιλιακές εταιρείες να συμμορφωθούν με τις νέες οδηγίες για τις επιβλαβείς εκπομπές αερίων.

Η Ευρώπη χρειάζεται μία ποιοτική ναυτιλία-Ξεκίνησε η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Ναυτιλίας στις Βρυξέλλες

bulkΑπό εδώ έχουν όλα νόημα σχολίασε η Ευρωπαία Επίτροπος  Μεταφορών Violeta Bulc, πετώντας με ελικόπτερο,  πάνω από το λιμάνι της Αμβέρσας, στο πλαίσιο μιας επίσκεψης που διοργάνωσαν πριν λίγες ημέρες, από κοινού η Ένωση των Εφοπλιστικών ενώσεων των χωρών της Ευρώπης (ECSA),  ο Όμιλος Grimaldi, την Royal Belgian Shipowners’ Association και την Antwerp Port Authority.

ΕΕ: Θέμα προς συζήτηση τα κονδύλια για μεταφορές και λιμάνια

euro 66654Καταφανώς μεγαλύτερες των αρχικών υπολογισμών είναι οι ανάγκες χρηματοδότησης έργων που θα στοχεύουν στην συνολική αναβάθμιση των μεταφορικών υποδομών σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ψάχνουν ένα ακόμη Γενικό Γραμματέα στην Ακτή Βασιλειάδη- Οι αρμοδιότητες Δρίτσα

yen1Ένα ακόμη Γενικό Γραμματέα περιμένουν στην Ακτή Βασιλειάδη,  στο κτήριο του Υπουργείου  Ναυτιλίας καθώς σύμφωνα με τις αρμοδιότητες που ανατέθηκαν στον Αναπληρωτή Υπουργό Οικονομίας, Υποδομών Ναυτιλίας και Τουρισμού Θοδωρή Δρίτσα, καταργήθηκε η Γενική Γραμματεία Ναυτιλίας και Αιγαίου. Η κυβέρνηση προτίθεται σύμφωνα με πληροφορίες να διορθώσει αυτό το πρόβλημα όχι μόνο στο Ναυτιλίας αλλά σε  όλα τα υπουργεία που «συγχωνεύθηκαν» σε μεγαλύτερο σχήμα.

Ποιός οδηγεί τη ναυτιλία στη (τεχνητή;) κρίση...

stolosΗ κρίση στην αγορά ξηρού φορτίου η οποία απειλεί τις μικρομεσαίες ναυτιλιακές επιχειρήσεις ή αλλιώς τη ραχοκοκαλιά της ελληνικής ναυτιλίας φέρεται να συνδέεται άμεσα με τη ρευστότητα των ελληνικών τραπεζών. Αυτό υποστηρίζεται σε σωρεία ρεπορτάζ και αναλύσεων από ξένα ειδησεογραφικά πρακτορεία τα οποία τονίζουν το γεγονός πως αργά ή γρήγορα οι Έλληνες πλοιοκτήτες που αντιμετωπίζουν δανειακά προβλήματα θα πρέπει να στραφούν σε άλλους τρόπους εναλλακτικής χρηματοδότησης.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter