Τετ10182017

Last updateΤετ, 18 Οκτ 2017 10pm

Με «άσους στο μανίκι» ο Πειραιάς

provlitas III 098

Πέντε giga carriers ταυτόχρονα θα μπορεί προσεχώς και με την ολοκλήρωση του τρίτου προβλήτα στις εγκαταστάσεις της PCT SA να εξυπηρετηθούν στο λιμάνι του Πειραιά. Η είδηση, που βγήκε δια στόματος του εμπορικού διευθυντή της PCT S.A. (ΣΕΠ Α.Ε.) T. Bαμβακίδη, στο πλαίσιο της παρουσίασης της προόδου της κατασκευής την εν λόγω προβλήτας από την κατασκευαστική ΤΕΚΑΛ ΑΕ, εμπεριέχει πολλές επιμέρους μικρότερες ειδήσεις μερικές εκ των οποίων αποκαλύπτουν τη δυναμική που προσλαμβάνει ο Πειραιάς, και άλλες παραμέτρους της ευρωπαϊκής λιμενικής πολιτικής. Όπως αναφέρθηκε χθες , το γεγονός ότι η εταιρεία θα παραδώσει νωρίτερα των αρχικών υπολογισμών το έργο έχει δώσει τη δυνατότητα στην PCT S.A. να ανάψει «πράσινο φώς» για την παραγγελία γερανογεφυρών που θα τοποθετηθούν στον εν λόγω προβλήτα χάρη στις οποίες θα μπορούν να εξυπηρετηθούν τα μεγαλύτερα σε μεταφορική ικανότητα TEU's πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.

Δεδομένης της οικονομικής συγκυρίας, της διαμόρφωσης των ναύλων αλλά και του αναπροσδιορισμού των πολιτικών των ναυτιλιακών εταιριών του κλάδου των εμπορευματοκιβωτίων η τακτική του «όσο συντομότερα, τόσο και καλύτερα» φέρνει τον Πειραιά ένα ακόμη βήμα μπροστά σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

Που ανά τακτά χρονικά διαστήματα διατυμπανίζει, για λόγους κατανοητούς στους παροικούντες, την έλευση πλοίων με μεγάλες μεταφορικές ικανότητες ή ακόμη και την βελτίωση των βυθισμάτων των εγκαταστάσεών του.

Καθίσταται εξόφθαλμα προφανές ότι ο Πειραιά διαθέτει «άσους στο μανίκι». Και τούτο γιατί και τα βυθίσματα διαθέτει και στην ώρα τους θα έχει τον κατάλληλο ηλεκτρομηχανολογικό εξοπλισμό για να εξυπηρετήσει αυτά τα «απαιτητικά» από πολλές απόψεις πλοία.

Στο όλο σκηνικό αν υποθέσουμε ότι θα έχουν «τρέξει» και τα θέματα της βελτίωσης των σιδηροδρομικών καλύψεων είναι «ηλίου φαεινότερο» ότι ο Πειραιάς θα αποτελεί λίαν προσεχώς την «χρυσή επιλογή» των ναυτιλιακών εταιριών για συντόμευση της πλεύσης στις γραμμές Ασίας-Ευρώπης. Με ότι αυτό συνεπάγεται.

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter

captcha