Δευ05222017

Last updateΔευ, 22 Μαϊ 2017 11pm

Τρέχουν τα έργα για τον προβλήτα ΙΙΙ

provlita 3 sss

Εντυπωσιακή χαρακτηρίζεται η πρόοδος των έργων ανάπτυξης της τρίτης προβλήτας στις εγκαταστάσεις της ΣΕΠ ΑΕ στο λιμάνι του Πειραιά, σύμφωνα με τα στοιχεία που παρέθεσαν πριν από λίγοι οι εκπρόσωποι της ΤΕΚΑΛ Α.Ε, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Π. Ψαλτάκος, ο Αντιπρόεδρος Α. Καύκας, ο κ. Θ. Πανάς, μέλος του Δ.Σ και ο Οικονομικός Διευθυντής Κ. Ψαλτάκος, οι οποίοι αναφέρθηκαν στα στάδια ανάπτυξης της κατασκευής του προβλήτα χάρη στον οποίο με την ολοκλήρωση του, όπως ανέφερε ο Εμπορικός Διευθυντής της ΣΕΠ, Τ. Βαμβακίδης, θα μπορεί να εξυπηρετεί το 2017 ταυτόχρονα πέντε giga carriers.

Δηλαδή, ταυτόχρονα πέντε πλοία τα μεγέθη των οποίων σήμερα βρίσκονται στη κορυφή από πλευράς μεταφορικής ικανότητας σε teu.

Όπως είπε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Παναγιώτης Ψαλτάκος στόχος πάντα παραμένει η ταχύτητα και η ποιότητα των έργων που αναλαμβάνει εταιρεία, η οποία φέτος γιορτάζει και 25 χρόνια παρουσίας στον κατασκευαστικό τομέα.

Όπως είπε ο κ. Ψαλτάκος η εταιρεία έχει αναπτύξει μια ιδιαίτερη τεχνογνωσία και τεχνική για την κατασκευή του προβλήτα σε συνεργασία με αυστριακή εταιρεία, χάρη στην οποία το έργο θα επισπευτεί σε σχέση με τους αρχικούς χρόνους που είχαν προϋπολογιστεί .

Αυτή η τεχνογνωσία συνέχισε αλλά και η εμπειρία που έχει η εταιρεία σε άλλα κατασκευαστικά έργα της έχει δώσει την δυνατότητα ανοίγματος στις διεθνείς αγορές και ήδη στη Κύπρο, έχει αναλάβει τη κατασκευή λιμενικού έργου αλλά και μαρίνας στην ίδια χώρα.

Όπως αποκάλυψε, η εταιρεία βρίσκεται σε συζητήσεις και με την Σαουδική Αραβία για την κατασκευή έργων αλλά και λιμενικών έργων ενώ δεν αποκλείεται και η συμμετοχή της για κατασκευές κτηριακών εγκαταστάσεων.

Όπως προαναφέρθηκε η κατασκευή του δυτικού προβλήτα ΙΙΙ ξεκίνησε το Φεβρουάριο του 2015 και προβλέπεται να έχει μήκος κρηπιδότοιχου 826 μέτρα, βυθίσματα 19.5 μέτρων και συνολικό εμβαδόν 136.000 τ.μ.

Το χρονοδιάγραμμα κατασκευής του έργου είναι 36 μήνες, ενώ η δέσμευση της εταιρείας είναι για παράδοση του 70% του έργου σε 18 μήνες .

Οι κατασκευαστικές προκλήσεις είναι ότι η κατασκευή γίνεται ταυτόχρονα με τη λειτουργία του λιμένα λόγω των γεωλογικών και άλλων εκτιμήσεων.

Η εξέλιξη του έργου γίνεται από τα βαθειά προς τα ρηχά ύδατα, γίνεται δυναμική παρακολούθηση των καθιζήσεων ενώ όπως προαναφέρθηκε σε συνεργασία με αυστριακή εταιρεία έχει επιτραπεί η ταχεία κατασκευή CAISSON και σε βαθμό που να ευνοεί την επίσπευση των εργασιών ανάπτυξης.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter

captcha