Τρι01222019

Last updateΤρι, 22 Ιαν 2019 11pm

«Κουτί» θέλω τώρα…

maersk container

Τις δυνατότητες της ψηφιακής τεχνολογίας και ιδιαίτερα της ταχύτητας στην ανταπόκριση απέναντι στα αιτήματα πελατών μέσω υπολογιστών αξιοποιεί από σήμερα η MAERSK μέσω μίας πλατφόρμας όπου ο πελάτης λαμβάνει άμεση απάντηση για τη ναύλωση ενός εμπορευματοκιβωτίου όταν υποβάλει σχετικό αίτημα. Το σύστημα «γνώριμο» στον κόσμο της αεροπορικής βιομηχανίας ανταποκρίνεται ανάλογα με αυτό της κράτησης ενός αεροπορικού εισιτηρίου παρέχοντας μάλιστα και εναλλακτικές πλεύσεις, όπως ακριβώς συμβαίνει στα αεροπορικά ταξίδια όπου ο επιβάτης- πελάτης έχει τη δυνατότητα επιλογής σε ανταποκρίσεις αν δεν υπάρχει απευθείας λύση- πτήση. Ένα εκ των θετικών που απορρέουν από το νέο σύστημα είναι η αποφυγή «νεκρών» φορτίων που δημιουργούν «τρύπες» στις πληρότητες των πλοίων αλλά και η αξιοποίηση του στόλου των εμπορευματοκιβωτίων σε καλύτερους χρόνους.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter