Κυρ11182018

Last updateΣαβ, 17 Νοε 2018 12pm

SeaNation790X90

Έτοιμοι οι σχεδιασμοί για τα λιμάνια Αλεξανδρούπολης – Καβάλας

00Alexandroupoli limani

Έτοιμοι είναι οι σχεδιασμοί για την αξιοποίηση των λιμανιών Αλεξανδρούπολης και Καβάλας και το αμέσως προσεχές διάστημα επ αυτών θα διεξαχθεί συζήτηση-διαβούλευση προ της ενεργοποίησης των διαδικασιών υποπαραχώρησης από το ΤΑΙΠΕΔ. Τούτο ανέφερε μεταξύ άλλων ο γ.γ. Λιμένων και Λιμενικής Πολιτικής κ. Χρ. Λαμπρίδης ο οποίος από κοινού με τον γ.γ του ΥΝΝΠ Δ. Τεμπονέρα και γ.γ. Μεταφορών Θ. Βούρδα έδωσαν το στίγμα της πολιτικής των δύο υπουργείων σχετικά με την ανάπτυξη των εμπορευματικών κέντρων στο πλαίσιο της εν εξελίξει ευρισκόμενης ημερίδας για τα εμπορευματικά κέντρα του ΕΕΣΥΜ σε αίθουσα του ΟΛΠ.
Με φόντο το αναρτηθέν στη «Διαύγεια» νομοσχέδιο για τις υποπαραχωρήσεις των δέκα στρατηγικής σημασίας και οι τρείς γενικοί γραμματείς από την πλευρά τους έδωσαν στοιχεία των πολιτικών που έχουν δρομολογηθεί από τα υπουργεία Ναυτιλίας και Μεταφορών τόσο για την αξιοποίηση των λιμενικών υποδομών και την ανάπτυξη των δύο πρώτων εμπορευματικών κέντρων σε Θριάσιο και περιοχή Γκόνου στη Θεσσαλονίκη όσο και της διασύνδεσής τους με τους σιδηροδρομικούς άξονες και εν γένει με το σύστημα των συνδυασμένων μεταφορών και των logistics. Νωρίτερα ο πρόεδρος του ΕΕΣΥΜ κ. Μ. Αδαμαντιάδης είχε αναφερθεί στη σημασία όχι μόνο της ανάπτυξης των εμπορευματικών κέντρων αλλά κυρίως στη σημασία ένταξής τους στο σύστημα των μεταφορών. Να σημειωθεί επίσης ότι μεθαύριο Πέμπτη θα τρέξουν οι διαδικασίες για το εμπορευματικό κέντρο του Θριασίου το οποίο και θα είναι το πρώτο στην ελληνική επικράτεια το οποίο θα αξιοποιηθεί. Όπως αναφέρθηκε εμπορευματικά κέντρα σχεδιάζεται να αναπτυχθούν στην Αλεξανδρούπολη αλλά και στον άξονα της Εγνατίας κοντά στην Ηγουμενίτσα το λιμάνι της οποίας έχει αναδυόμενο σημαίνοντα ρόλο για τις διασυνδέσεις με λιμάνια της Αδριατικής και του Ιονίου αλλά και εν γένει με τον οδικό άξονα προς Αλβανία. Να σημειωθεί ότι ο γ.γ. του υπουργείου Μεταφορών κ. Θ. Βούρδας μεταξύ άλλων εστίασε και στο σιδηροδρομικό «περιβάλλον» κάνοντας μία εκτενή αναφορά στις εξελίξεις της διασυνδεσιμότητας των ελληνικών λιμανιών αλλά και της διασυνδεσιμότητας με τα διεθνή δίκτυα σε Βουλγαρία και προσεχώς μέσω ΠΓΔΜ με την Σερβία. Όπως τονίστηκε μεταξύ άλλων στους βασικούς στόχους είναι η Ελλάδα να καταστεί κόμβος διαμετακόμισης αξιοποιώντας τη δυναμική των λιμανιών αλλά και των logistics.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter