Τρι06182019

Last updateΤρι, 18 Ιουν 2019 7am

Γραφειοκρατία και λουκέτα «απειλούν» το λιμάνι του Πειραιά

OLP 999

Δεν είναι μόνο ορατός ο κίνδυνος οι υποψήφιοι για τον διαγωνισμό του ΟΛΠ να «το βάλουν στα πόδια» με τις ασάφειες περί των ποσοστών του διαγωνισμού αλλά εξ ίσου ορατός είναι ο κίνδυνος «μαρασμού» του cluster των υπηρεσιών γύρω από τις λιμενικές δραστηριότητες. Χθες βράδυ στη διάρκεια της εσπερίδας που διοργάνωσε το Ινστιτούτο Βιώσιμης Κινητικότητας και Δικτύων Μεταφορών (Ι.ΜΕΤ.) στο πλαίσιο του έργου "GREENBERTH με θέμα «Λιμάνια και Περιβαλλοντικές Προκλήσεις- Ευκαιρίες Ανάπτυξης» καταγράφηκε η αγωνία στελεχών των παραγωγικών τάξεων για την ανάπτυξη της πειραϊκής οικονομίας.

Όπως τονίστηκε «μεγάλος χαμένος» από την διαρκή πάλη «με το τέρας της γραφειοκρατίας» το σχέδιο δημιουργίας του χονδρεμπορικού πάρκου αλλά και της ανάπτυξης του βιοτεχνικού πάρκου τα οποία θα μπορούσαν να διαδραματίσουν , όσον αφορά στις εμπορικές και μεταποιητικές δραστηριότητες, υποστηρικτικό ρόλο στο εμπορικό λιμάνι δικαιολογώντας ένα εξαιρετικά μεγάλο αριθμό νέων θέσεων εργασίας.

Αντ αυτών, όπως τονίστηκε τόσο από τον πρόεδρο του ΕΣΠ. Ν. Μανεσιώτη όσο και από την πρόεδρο του ΒΕΠ Α. Μιχάλαρο χάνονται θέσεις εργασίας καθώς τα «βρέχει λουκέτα» σε μικρομεσαίες και ,η επιχειρήσεις με αποτέλεσμα ο Πειραιάς να διεκδικεί τα «θλιβερά πρωτεία». Με αφορμή αναφορές του εμπορικού διευθυντή της PCT SA Τ. Βαμβακίδη σε δραστηριότητες εντός λιμενικής ζώνης και οι δύο προαναφερθέντες πρόεδροι σημείωσαν ότι υπό άλλες συνθήκες θα μπορούσε να γίνεται «σύνθεση και πακετάρισμα» προϊόντων υψηλής τεχνολογίας που καταπλέουν στον Πειραιά αντί της Τσεχίας και άλλων χώρων- μελών της ΕΕ γεγονός που θα έχει σαν αποτέλεσμα αν συμβεί και νέες θέσεις εργασίας.

Ένα άλλο στοιχείο μείζονος σημασίας που «καυτηριάστηκε» είναι ότι άλλα λιμάνια σε διεθνή fora εμφανίζονται συνοδευόμενα από υψηλόβαθμα στελέχη του οικονομικού γίγνεσθαι της χώρας τους με έτοιμα πλάνα ανάπτυξης αλλά και «κοστολογημένες» προτάσεις για προσέλκυση επενδύσεων.

Μάλιστα σε σχετική ερώτηση του "theseanation" ο κ. Μανεσιώτης παρατήρησε ότι υφίσταται αδυναμία συντονισμού μεταξύ των αρμοδίων υπηρεσιών με αποτέλεσμα προτάσεις που διαμορφώνονται να «μένουν στα συρτάρια των αρμοδίων» με ότι αυτό συνεπάγεται. Να σημειωθεί ότι το θέμα της ανάπτυξης του χονδρεμπορικού πάρκου «καρκινοβατεί» κοντά στην εικοσαετία δηλαδή χρονικής περιόδου που χρειάστηκε ώστε οι συναρμόδιες υπηρεσίες του κράτους κατανοήσουν τη σημασία της σιδηροδρομικής κάλυψης του εμπορικού λιμένα, δραστηριότητες του οποίου σήμερα ανθούν χάρη σε αυτή.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter