Τετ08212019

Last updateΤετ, 21 Αυγ 2019 6pm

Σε παράλληλη τροχιά ΟΛΘ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Olth-5932

Όλα τα σενάρια ήταν και παραμένουν ανοικτά για το θέμα της ιδιωτικοποίησης του ΟΛΘ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με το «κλειδί» των όποιων εξελίξεων να βρίσκεται στα χέρια του ΤΑΙΠΕΔ.

Καλά πληροφορημένες πηγές θέλουν το κυβερνητικό επιτελείο να εξετάζει αφ ενός τη λύση «πακέτο» αλλά και τις ιδιομορφίες- δυσκολίες που μπορεί αυτή να έχει με επικρατέστερο σενάριο, την παράλληλη δρομολόγηση των δύο διαδικασιών ώστε να καταστεί εφικτή την περίπτωση που η Ρωσική πλευρά «επιμείνει» στη «λύση πακέτο» να προχωρήσει σε εκδήλωση ενδιαφέροντος παράλληλα και για τις δύο ιδιωτικοποιήσεις.

Μέχρι σήμερα πάντως τα σενάρια της συγχώνευσης των δύο διαδικασιών παρέμεναν «ασθενικά» έναντι άλλων για το γεγονός ότι οι δύο υπό ιδιωτικοποίηση φορείς έχουν διαφορετικά χαρακτηριστικά και ιδιομορφίες.

Ωστόσο μετά τη «θεαματική εισβολή» της υπόθεσης «σιδηροδρομική σύνδεση» και του τι αυτή σημαίνει πλέον για τα εμπορικά λιμάνια της χώρας, με την περίπτωση του Πειραιά, το σενάριο της εν παραλλήλω διαδικασίας γίνεται πιο «ζωηρό» αλλά εναπομένει να γνωστοποιηθούν οι προθέσεις από πλευράς ΤΑΙΠΕΔ.

Να σημειωθεί ότι πρόσφατα σχετικά η ηγεσία του σιδηροδρομικού φορέα από Θεσσαλονίκης είχε σημειώσει τις δυνατότητες για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης από την ανάπτυξη της σιδηροδρομικής του κάλυψης, η οποία ειρήσθω εν παρόδω υφίσταται από δεκαετιών. Χωρίς ωστόσο μέχρι πρότινος , όπως έχει άλλωστε συμβεί και με το λιμάνι του Βόλου να έχει δοθεί η πρέπουσα σημασία στην ανάπτυξη των συνδυασμένων μεταφορών, Κάτι που ουσιαστικά καταδείχθηκε ως ανάγκη από το επιτυχές του εγχειρήματος στο λιμάνι του Πειραιά και τις εγκαταστάσεις της PCT SA με τη συμφωνία COSCO-HP-ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

 

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter