Δευ12162019

Last updateΚυρ, 15 Δεκ 2019 10am

Ιδιωτικοποιήσεις λιμένων: Εξεταστέο για το ΣΥΡΙΖΑ το Γαλλικό μοντέλο (;)

olp car terminal

"Γαλλικό μοντέλο" για τα εμπορικά λιμάνια που αναφέρεται στις συμπράξεις φαίνεται ότι θα εξετάσει αναφορικά με τη θέση του ως προς τις ιδιωτικοποιήσεις που επιχειρεί η κυβέρνηση ο ΣΥΡΙΖΑ ο οποίος και είναι κάθετα αντίθετος στις ιδιωτικοποιήσεις.

Τούτο εξάγεται από τις δηλώσεις στις οποίες προέβη στο περιθώριο εκδήλωσης του ΣΕΒΒΕ για τις παραγωγικές επενδύσεις ο υπεύθυνος αναπτυξιακής πολιτικής του κόμματος και βουλευτής Χανίων Γιώργος Σταθάκης.

Σημειώνοντας ότι ο ΣΥΡΙΖΑ θα επιχειρήσει να επανέλθουν υπό δημόσιο έλεγχο όσοι Οργανισμοί-ΔΕΚΟ έχουν περιέλθει στην ιδιωτική πρωτοβουλία ο κ. Σταθάκης προχώρησε «ένα βήμα παρακάτω» λέγοντας ότι ο ΣΥΡΙΖΑ είναι αντίθετος και με την παραχώρηση χρήσεων για να συμπληρώσει ωστόσο ότι το μόνο ίσως αποδεκτό μοντέλο είναι εκείνο των συμπράξεων, όπως έχει συμβεί σε γαλλικά λιμάνια.

«Το μνημόνιο απέτυχε γιατί δημιούργησε καθεστώς πλήρους αποεπένδυσης στην οικονομία. Η ιδέα των ιδιωτικοποιήσεων υπήρξε παραπλανητική, όπως φάνηκε και από τον αρχικό στόχο που τέθηκε στα 50 δισ. ευρώ και στο β' μνημόνιο αναπροσαρμόστηκε στα 22 δισ. έχοντας φέρει αποτέλεσμα μόλις 2,1 δισ. ευρώ», είπε μεταξύ άλλων ο κ. Σταθάκης, εξηγώντας ότι «δε φταίει το ΤΑΙΠΕΔ ή κυβέρνηση γι' αυτό αλλά το ότι δεν υπάρχει τίποτα προς ιδιωτικοποίηση, καθώς ανάμεσα στο 1995 και το 2008 ιδιωτικοποιήθηκαν τράπεζες, δρόμοι, αεροδρόμια κ.λπ. και το 2010 η Ελλάδα διέθετε τον μικρότερο κρατικό επιχειρηματικό τομέα στην Ευρώπη».

 

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter