Τετ04242019

Last updateΤετ, 24 Απρ 2019 4pm

Τα «σύννεφα», οι πλατφόρμες και το κόστος

088CMPχονκκονγκ

Ιδιαίτερης σημασίας αποκτά η προτροπή της Κινεζικής κυβέρνησης προς τα λιμάνια της χώρας να επιταχύνουν την είσοδο της ψηφιακής τεχνολογίας προκειμένου να βελτιώσουν συνολικά την επιχειρησιακή εικόνα τους αλλά και να μειώσουν τα κόστη λειτουργίας.

Με τα Κινεζικά λιμάνια να φιγουράρουν στις πρώτες θέσεις της παγκόσμιας κατάταξης των λιμένων από άποψη κίνησης το όλο ζήτημα έχει αρχίσει να απασχολεί μερίδα αναλυτών που έχει εστιάσει στην ραγδαία είσοδο της ψηφιακής τεχνολογίας στα λιμάνια. Ωστόσο από τα μέχρι σήμερα γνωστά στοιχεία των αποτιμήσεων έχει καταστεί σαφές ότι οι επενδύσεις γίνονται «ασύντακτα» για την περίπτωση των Κινεζικών λιμένων αλλά και «άναρχα» στην περίπτωση των λιμένων της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Οι διαπιστώσεις αυτές οδηγούν αβίαστα σε ένα πρώτο βασικό συμπέρασμα ότι η τεχνολογία δεν αξιοποιείται στο μέγιστο δυνατό καθώς τα όποια συστήματα δεν επικοινωνούν άμεσα αλλά διαμέσου πλατφορμών και διάφορων εφαρμογών «κτισμένων» με διαφορετικές «φιλοσοφίες» ως προς τους χρόνους ανταπόκρισης αλλά και διαχείρισης της «γραφειοκρατίας» που συνοδεύει τα φορτία. Κατά συνέπεια υπάρχει ακόμη η δυνατότητα «συμπίεσης» των χρόνων άρα και τους κόστους διαμεταφοράς. Να σημειωθεί τέλος ότι λιμάνια και ναυτιλιακές εταιρίες διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων «ερίζουν» για το θέμα της «αξιοπιστίας» τα επίπεδα της οποίας παρά την ψηφιοποίηση παραμένει σε επίπεδα χαμηλότερα του αναμενόμενου.

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter