Κυρ11192017

Last updateΚυρ, 19 Νοε 2017 7pm

Τρένα παντού...

Felixstowe 40

Σε συχνότητα δρομολογίων της τάξης των 47 εμπορικών συρμών ημερησίως στοχεύει το εμπορικό λιμάνι του Felixstowe, το οποίο και επενδύει στην αναβάθμιση του intermodal μοντέλου που διαθέτει όσον αφορά στις συνδυασμένες μεταφορές.

Να σημειωθεί ότι η Βρετανική κυβέρνηση, η οποία ενισχύει παντοιοτρόπως το λιμενικό σύστημα ενόψει Brexit ενέκρινε τους πρόσφατους σχεδιασμούς του Felixstowe για ανάπτυξη των σιδηροδρομικών του συνδέσεων στοχεύοντας στην βελτίωση κατά 50% της κάλυψης περιοχών της κεντρικής και βόρειας χώρας.

Η επένδυση που θα γίνει σε συνεργασία με τον σιδηροδρομικό Βρετανικό φορέα και την Hutchison Ports είναι της τάξης των £60.4m ($79.6m).

Όπως προαναφέρθηκε στο σύνολό τους τα Βρετανικά εμπορικά λιμάνια αναβαθμίζουν, μεταξύ των άλλων και στις σιδηροδρομικές τους καλύψεις αξιοποιώντας το ανεπτυγμένο δίκτυο των Βρετανικών σιδηροδρόμων ενώ στην ίδια «λογική» βρίσκονται και τα «απέναντι» ευρισκόμενα ευρωπαϊκά λιμάνια της Β. Θάλασσας παρά το γεγονός ότι αυτά διαθέτουν από ετών σε ικανοποιητικό βαθμό σιδηροδρομικές καλύψεις.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις εμπειρογνωμόνων η ανάπτυξη των σιδηροδρομικών καλύψεων και η βελτιστοποίηση των σέρβις έχει καταστεί επιτακτική λόγω της δρομολόγησης των γιγάντιας μεταφορικής ικανότητας πλοίων σε TEU’s καθώς είναι σαφές ότι οι απαιτούμενοι όγκοι εμπορευματοκιβωτίων από και προς τα λιμάνια δεν είναι πλέον δυνατόν να διακινηθούν με φορτηγά οχήματα αλλά μόνο με εμπορικούς συρμούς στους απαιτούμενους , από τα νέα δεδομένα, χρόνους.

Υπενθυμίζεται ότι στην σχετική ειδησεογραφία του το “theseanation” αναφέρθηκε πρόσφατα και στο Αμερικανικό λιμάνια της Σαβάνα όπου και εκεί εξελίσσεται ένα μεγάλο έργο που αφορά στην ανάπτυξη της σιδηροδρομικής κάλυψης του λιμένα με βελτίωση των σχετικών, εντός λιμένα, υποδομών.

Στο μεταξύ συγκλίνουσες είναι οι πληροφορίες ότι «δυσαρεστημένοι» από την κατάσταση του ελληνικού σιδηροδρομικού δικτύου είναι οι νέοι ιδιοκτήτες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Ιταλοί της FS.

Μάλιστα το προσεχές διάστημα δεν αποκλείεται να έρθει στην Ελλάδα κλιμάκιο υψηλόβαθμών εξειδικευμένων στελεχών της Ιταλικής εταιρίας προκειμένου να εκτιμήσει την όλη εικόνα.

Η συναφθείσα πρόσφατα συμφωνία για την δρομολόγηση εμπορικών κατά κύριο λόγο συρμών μεταξύ Πειραιά-Θεσσαλονίκης έχει προκαλέσει το διεθνές ενδιαφέρον του τομέα των logistics αλλά και επενδυτών που διαβλέπουν ευκαιρίες με πιθανή «τοποθέτησή τους» στον τομέα των συνδυασμένων μεταφορών.

Ένα μεγάλο μέρος του μελλοντικού έργου των ΟΛΠ και ΟΛΘ στην κυριολεξία θα «συρθεί σιδηροδρομικά» ενώ στην περίπτωση που η κατάσταση παραμένει ως έχει σήμερα ευνοημένος θα βγει ο ανταγωνισμός τόσο μεταξύ λιμένων της Μεσογείου όσο και της Β. Θάλασσας που ως γνωστόν δεν «βλέπουν με καλό μάτι» την σιδηροδρομική κάλυψη Πειραιά και Θεσσαλονίκης.

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter

captcha