Πεμ12052019

Last updateΠεμ, 05 Δεκ 2019 4pm

Από τα internet cafe… στα ολογράμματα

0kroyazieroploio

Μια συναπτή εικοσαετία από την πρώτη εμφάνιση internet cafe... σε κρουαζιερόπλοιο συμπληρώνεται φέτος όσον αφορά στις ψηφιακές υπηρεσίες που παρέχονται στους επιβάτες κρουαζιερόπλοιων.

Η εικοσαετία βρίσκει της εταιρίες του τομέα της κρουαζιέρας να προωθούν ψηφιακές υπηρεσίες προς το επιβατικό τους κοινό με αιχμή τις «μικρές ηλικίες» που είναι εξοικειωμένες με τις τεχνολογίες αυτές σε βαθμό που πλέον οι προτάσεις εντός και και εκτός σκάφους αλλά και οι ξεναγήσεις να παρέχονται ψηφιακά και μάλιστα προσαρμοσμένα στις ανάγκες ενός εκάστου των επιβατών. Να σημειωθεί ότι τα πρώτα θετικά σημάδια της υιοθέτησης των ψηφιακών τεχνολογιών καταγράφηκαν από του Νορβηγούς με αποτέλεσμα σήμερα η μία μετά την άλλη η εταιρίες κρουαζιέρας να ανακοινώνουν παράλληλα με τα προγράμματά τους και τις ψηφιακές παροχές προς το πελατειακό τους δυναμικό. Το τι θα επακολουθήσει είναι άγνωστο καθώς οι τεχνολογικές εξελίξεις «τρέχουν» αλλά το σίγουρο είναι ότι οι ψηφιακές παροχές ήδη έχουν αποκλείσει το ενδεχόμενο να «βαρεθούν» οι επιβάτες και ιδιαίτερα οι νέοι σε ηλικία.

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter