Δευ10142019

Last updateΔευ, 14 Οκτ 2019 2pm

Destination Piraeus-Προορισμός Πειραιάς

pireas 554

Η πρωτοποριακή καμπάνια με τίτλο "Destination Piraeus-Προορισμός Πειραιάς", αποτελεί την αφετηρία για την προβολή του Πειραιά ως ταξιδιωτικού προορισμού. Με αυτόν τον τρόπο ξεκινά να υλοποιείται η προεκλογική δέσμευση για την τουριστική ανάδειξη της πόλης που είναι βέβαιο ότι θα συμβάλλει στην οικονομική ανάπτυξη της και τη δημιουργία θέσεων εργασίας.

Είναι η πρώτη φορά που ένας Δήμος στην Ελλάδα σχεδιάζει την τουριστική του προβολή, αξιοποιώντας όλα τα έντυπα και τα ψηφιακά μέσα συνδυαστικά. Χαρακτηριστικό της καμπάνιας είναι η σύγχρονη αισθητική, η ενιαία «ταυτότητα» που συμβάλλει στο να γίνει ο Πειραιάς αναγνωρίσιμος ως προορισμός.

Αξιοποιούνται συνολικά τα ψηφιακά μέσα – web site, social media, εφαρμογές ειδικά φτιαγμένες για έξυπνα κινητά τηλέφωνα και ταμπλέτες (off line nativeapplications). Έτσι, ο επισκέπτης θα μπορεί να διαλέγει το μέσο εκείνο το οποίο είναι πιο κατάλληλο για τον ίδιο, ώστε να γνωρίσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τον Πειραιά όταν ήδη βρίσκεται εκεί ή να ενημερωθεί πριν ξεκινήσει το ταξίδι του.

Στους έντυπους οδηγούς και στις εφαρμογές προβάλλονται, εκτός από το λιμάνι, η φυσική ομορφιά του παραλιακού μετώπου, τα αξιοθέατα, τα μουσεία, η μακρόχρονη ιστορία, οι ναοί, η πολιτιστική κληρονομιά και η αρχιτεκτονική του αρχοντικού Πειραιά. Προτείνονται διαδρομές και περιοχές που ενδείκνυνται για αγορές, φαγητό, διασκέδαση.

Η καμπάνια αυτή, στο σύνολό της, είναι δωρεά της ΠΑΕ Ολυμπιακός προς το Δήμο Πειραιά, ο οποίος συμμετείχε στο σχεδιασμό και έχει την πλήρη ευθύνη για τη διαχείρισή της. Μέσω αυτής, έχει τη δυνατότητα να προσεγγίσει ευρύ και ποικίλο κοινό διαφόρων εθνικοτήτων και ηλικιών, να ανανεώνει διαρκώς τις πληροφορίες και να ενημερώνει για τα δρώμενα στην πόλη.

ΤΙ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ Η ΚΑΜΠΑΝΙΑ DESTINATION PIRAEUS

Πολυσέλιδο ταξιδιωτικό οδηγό σε διάφορες γλώσσες. Ο πολυτελής ταξιδιωτικός οδηγός Destination Piraeus, περιλαμβάνει σε περισσότερες από 150 σελίδες, δεκάδες πρωτότυπες και εντυπωσιακές φωτογραφίες και κείμενα από καταξιωμένους δημοσιογράφους του ταξιδιωτικού ρεπορτάζ. Είναι χωρισμένος σε ενότητες –Ιστορία, Αρχιτεκτονική, Αξιοθέατα, Πολιτισμός, Διαδρομές, Διασκέδαση & Αγορές, Χάρτης- ώστε να είναι εύχρηστος. Στις πρώτες σελίδες του εντύπου υπάρχει η ενότητα "Με μια ματιά" και ενδιαφέρουσες διαδρομές ειδικά για τους επισκέπτες που φθάνουν στον Πειραιά με κρουαζιερόπλοια. Ο πρώτος ταξιδιωτικός οδηγός είναι δίγλωσσος (ελληνικά-αγγλικά), ενώ θα ακολουθήσουν και άλλες γλώσσες.

Εφαρμογές για smartphones–iPhone και Android- σε διάφορες γλώσσες. Πρόκειται για τεχνολογικά εξελιγμένες εφαρμογές φτιαγμένες ειδικά για κινητά τηλέφωνα με πλούσιο υλικό, με δυνατότητα γεωεντοπισμού και Augmented Reality (εντοπισμός αξιοθέατων μέσω της κάμερας του κινητού, μέσα από την εφαρμογή). Οι εφαρμογές είναι off line ώστε να μην είναι αναγκαία η χρήση wi fi για να τις χρησιμοποιήσει ο επισκέπτης. Θα γίνονται τακτικά updates ώστε να παραμένουν επίκαιρες και να περιλαμβάνουν τις εκδηλώσεις που οργανώνονται στην πόλη και ενδιαφέρουν τους επισκέπτες. Όλες θα διατίθενται δωρεάν.

Εφαρμογές για iPad, σε διάφορες γλώσσες. Δεν είναι web app, είναι offline εφαρμογές φτιαγμένες ειδικά για το iPad, πρωτότυπες και πλήρως διαδραστικές. Έχουν εντυπωσιακό layout και πολλούς αυτοματισμούς. Θα γίνονται τακτικά updates ώστε να παραμένουν πάντα επίκαιρες. Σε επόμενη φάση θα δημιουργηθούν και εφαρμογές για άλλα tablets.

To web site www.destinationpiraeus.com και www.destinationpiraeus.gr

Έχει και αυτό δυνατότητα επιλογής διαφορετικών γλωσσών. Ακολουθεί την αισθητική των υπόλοιπων μέσων προβολής, είναι μοντέρνο και εύκολο στην πλοήγηση. Θα συνδεθεί με link με το site του Δήμου Πειραιά και αντίστοιχα θα παραπέμπει σε αυτό.

Μια σειρά από διαφορετικά εργαλεία social media (facebook, twitter, tumblr, Flickr, Google+ κλπ) θα χρησιμοποιηθούν για τη μεγιστοποίηση της ψηφιακής προβολής του Πειραιά σε όλα τα κοινά.

Διαβάστε εδώ  τις ομιλίες των κ. κ. Μώραλη και Μαρινάκη

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΜΠΑΝΙΑΣ "DESTINATION PIRAEUS"-ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Μητροπολίτης Πειραιώς και Φαλήρου κ.κ. Σεραφείμ

"Ο Πειραιάς είναι η πύλη της πατρίδος μας. Μια από τις σπουδαιότερες πύλες. Είναι η πύλη του Πολιτισμού μας, είναι το σημείο από το οποίο αρχίζει το Μέγα των Ελλήνων κράτος της θαλάσσης. Έχει μια διαχρονική παρουσία στην ελληνική πραγματικότητα και η προσπάθεια αυτή αποτελεί μια έκφραση βαθειάς αυτοσυνειδησίας και μεγάλου χρέους. Συγχαίρω τον Δήμο Πειραιώς και την ΠΑΕ Ολυμπιακός για αυτή την θαυμαστή πρωτοβουλία. Δεν είναι δυνατόν απλώς να διέρχονται από εδώ οι ξένοι επισκέπτες μας αλλά πρέπει να μένουν για να δουν και να βιώσουν τι σημαίνει πολιτισμός στον τόπο που γεννήθηκε ο Πολιτισμός. Ο Πειραιάς λοιπόν είναι μια θαυμάσια αφορμή για μια εμβάθυνση στο μεγάλο, διαχρονικό και διιστορικό γίγνεσθαι της πατρίδος μας".

Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, Υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου

"Ο Πειραιάς είναι από μόνος του ένας τουριστικός προορισμός. 8,5 εκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν τα πλοία της ακτοπλοΐας και άλλα 2,5-3 εκατομμύρια έρχονται ως επισκέπτες κρουαζιεροπλοίων. Συζητάμε λοιπόν για 11 εκατομμύρια ανθρώπους οι οποίοι μέχρι σήμερα δεν ήξεραν ότι δίπλα στο λιμάνι υπάρχει μια ζωντανή αγορά, υπάρχει το Μικρολίμανο, η Πειραϊκή. Νομίζω ότι το πιο βασικό πράγμα που μπορεί να γίνει για την ανάδειξη του Πειραιά ως ενός σύγχρονου τουριστικού προορισμού είναι να τον προβάλλουμε. Να δείξουμε ότι υπάρχει, να δείξουμε τις ομορφιές του. Αυτό κάνει η σημερινή καμπάνια και νομίζω ότι αξίζουν συγχαρητήρια και στη δημοτική Αρχή και στον Ολυμπιακό για αυτό το οποίο έκανε".

Πάνος Λειβαδάς Γ.Γ. Ε.Ο.Τ., Εκπρόσωπος της Υπουργού Τουρισμού

"Είναι μια εξαιρετική προσπάθεια η οποία θα φέρει σίγουρα πολύ καλά αποτελέσματα. Εμείς στον ΕΟΤ αναζητούμε τέτοιου είδους ενέργειες ακριβώς γιατί και ο δικός μας ρόλος είναι να βοηθούμε στην επικοινωνιακή προσπάθεια κάθε σημείου της χώρας μας, πολύ περισσότερο όταν αυτό είναι ο Πειραιάς. Είναι εξαιρετικά αισιόδοξο το γεγονός ότι στηρίζεται στο διαδίκτυο επειδή παγκοσμίως εκεί πηγαίνει ο κόσμος για να ονειρευτεί, για να συγκρίνει, εκεί εκδηλώνεται ο ανταγωνισμός και τελικά εκεί λαμβάνονται και οι μεγάλες αποφάσεις για το που θα πάει ο πελάτης.

Ο Πειραιάς έχει ήδη πάρα πολλά συγκριτικά πλεονεκτήματα και δεν αναφέρομαι μόνο στην κρουαζιέρα, έχει διαδρομές, αξιοθέατα, γαστρονομία την οποία εγώ συνδυάζω με την ανθρωπιά και τη φιλοξενία η οποία αναδύεται μέσα από αυτήν, έχει συνεδριακό τουρισμό με έτοιμα και ώριμα σημεία. Κατά τη γνώμη μου είναι ένας ώριμος προορισμός ο οποίος χρειάζεται απλά να προβληθεί και να επικοινωνηθεί. Ο ΕΟΤ είναι εδώ για να βοηθήσει και με τα δικά του μέσα προκειμένου να επιτευχθεί αυτός ο τελικός στόχος. Είμαστε εξαιρετικά αισιόδοξοι για το αποτέλεσμα".

Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος, Βουλευτής Α΄ Πειραιά

"Είναι μια πολύ σημαντική πρωτοβουλία επειδή με πρόγραμμα και μεθοδικότητα βάζει τον Πειραιά στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη ως προορισμό. Αναδεικνύει τα αξιοθέατα του, αναδεικνύει την αρχιτεκτονική του, την παράδοσή του, τα μνημεία του, την ιστορία του και αυτό γίνεται συντεταγμένα, με έναν τρόπο ώστε να μπορέσουμε να προσελκύσουμε τουρίστες που επισκέπτονται την Ελλάδα και δεν πρέπει να βλέπουν τον Πειραιά ως πέρασμα, αλλά τον Πειραιά ως μια πόλη προορισμό. Αυτό νομίζω ότι είναι μια πολύ σημαντική προσθήκη στα δρώμενα του Πειραιά και ελπίζω και πιστεύω ότι θα φέρει πολύ καλά αποτελέσματα".

Γιώργος Ανωμερίτης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Ο.Λ.Π

"Ο Πειραιάς είναι πράγματι ένας προορισμός και για το τώρα και για το μέλλον. Το 2021, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι θα γιορτάσουμε τα 2.500 χρόνια από τη Ναυμαχία της Σαλαμίνας. Ένα ιστορικό γεγονός από το οποίο ξεπήδησε και ο Πειραιάς και η Δημοκρατία. Πρέπει μέχρι τότε να ετοιμαζόμαστε και χαίρομαι γιατί αυτή η προετοιμασία μαζί με τα έργα της Πολιτιστικής Ακτής ξεκίνησε τώρα. Πειραιάς, πόλη και λιμάνι πάνε μαζί".

 

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter